וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לך לטמטם את האקס? תתלבשי כמו קייטי הולמס

16.9.2019 / 8:00

קייטי הולמס וג'יימי פוקס פירקו את החבילה סופית לפני כמה חודשים בפרידה שהייתה אף יותר "חשאית" מהזוגיות שלהם. כעת היא מעבירה שיעור חשוב בנקמה - תגישי אותה בסטייל

קייטי הולמס. splash
האקססורי הכי חשוב הוא החיוך. מכנסי פדלפון בגזרה גבוהה וגופייה לבנה סקסית/splash

נתחיל בבריף רכילותי אך מהותי לצורך הבנת האושיה - קייטי הולמס, שחקנית הוליוודית שפרצה לחיינו בסדרת הנוער האיקונית 'דוסון קריק', הייתה נשואה למגה-כוכב (בזמנו) טום קרוז. מרגע הגירושים כל עניין תקשורתי סביבה היה עקב בתה סורי והעקבים או לסיפור הכנסייה הסיינטולגית של בעלה לשעבר. אי שם בשנת 2013, קצת אחרי הגירושים, היא פגשה כוכב קולנוע לוהט לא פחות, ג'יימי פוקס (50), וניהלה איתו מערכת יחסים ארוכה שהצליחה להישאר הסוד הכמוס של הביזנס במשך כמה שנים טובות.

בשנה שעברה הודלף פפראצי של השניים מתהלכים בחוף הים במליבו כשהרומנטיקה בשיאה ובאוגוסט האחרון פורסם כי השניים נפרדו סופית ופוקס כבר נתפס יוצא ממועדון לילה עם זמרת צעירה. עד כאן שיעור בצהובונים מעבר לים. הולמס בת ה-40, שידועה כאחת המוזות של המעצב האמריקאי זאק פוזן תפסה את עינינו בחודשיים האחרונים בלא מעט לוקים מדויקים. פשוטים אך גבוהים, קז'ואליים וסקסיים במידה אך כולם משדרים מסר אחד ברור - אני לוהטת, רווקה ורלוונטית מאי פעם!

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קייטי הולמס. splash
הסט שהפך סולד אאוט תוך ימים ספורים. הולמס חושפת כתף/splash

הולמס, שמתגוררת בניו יורק, נתפסה בשישי האחרון בעיר במכנסי פדלפון שחורים בגזרה גבוהה, גופיית סריג עם מפתח סקסי וצחוק מהפנט שכידוע זה האקססורי הכי חשוב להשלמת הלוק. לפני כשבועיים היא פופרצה בג'ינס של פיליפ לים, קרדיגן אפור וחזייה תואמת של Kahite בעלות של 2,000$ שסומנו כסט האולטימטיבי לעונה הקרה. כמה אולטימטיבי? 'סולד אאוט' תוך ימים ספורים.

עוד לוקים משובחים שאהבנו - שמלת פסים בשחור לבן של אלטזורה ב-825$, כפכפי קליפסו של gianvito rossi ב-695$ ותיק אדום של שאנל ועוד חצאית משבצות חומה של אקנה סטודיוס (540$), טי-שירט לבנה וסנדלים של כריסטיאן לובוטין. בכולם כמובן היא לא מוותרת על משקפי השמש וגם הנייד הפך כבר לחלק מהלוק. התרגיל הכי ישן בספר מול צלמי הפפראצי, אבל שיהיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קייטי הולמס. splash
ג'ינס בויפרנד של Kahite ומכופתרת שחורה. קייטי הולמס מדויקת/splash

ג'ינס הבויפרנד עם הקרעים חזר לאחרונה להיות חביב הדנים על הכוכבות. קמרון דיאז, ג'ניפר אניסטון ועוד נצפו בלוקים קז'ואליים נהדרים וגם הולמס הרכיבה לוק מנצח של מכופתרת שחורה, ג'ינס מדגם 'דניאל' של Kahite בעלות 420$ והתיק האהוב עליה של פיליפ לים.

הטמפורטורות בתפוח הגדול כידוע כבר התחילו לצנוח והולמס נראתה במעיל טרנץ' משובח עם סניקרס של איזבל מארה. לפינאלה - טוטאל לוק שחור כשהיא בדרכה לארוחה של המותג האוסטרלי צימרמן עם שמלה מהקולקציה החדשה ובלייזר של סן לורן ב-3,150$. לגזור ולשמור.

קייטי הולמס. splash
שמלה של אלטוזורה וכפכפי אצבע 'קליפסו' של gianvito rossi/splash
קייטי הולמס. splash
אין כמו מעיל טרנץ' טוב וסניקרס של איזבל מארה/splash
קייטי הולמס. splash
חצאית של אקנה סטודיוס, טי-שירט לבנה וסנדלים של כריסטיאן לובוטין/splash
קייטי הולמס. splash
בדרכה לאירוע של צימרמן, ז'קט של סן לורן ומגפונים/splash
קייטי הולמס. splash
עושה את ניו יורק סיטי בשיא הסטייל/splash
קייטי הולמס. splash
שילוב צבעים מעניין - חצאית פליסה בגוון חום-חמרה וסוודר בסגול לילך/splash
קייטי הולמס. GettyImages
פרונט רואינג בתצוגה של אלי טהרי עם חולצת ג'ינס של ליוויס. שבוע האופנה בניו יורק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully