וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבה, רואים לך את התבורי: הכוכבות ששכחו את התחתונים בבית

וואלה! סלבס

13.9.2019 / 0:17

תבורי הבוגרת שהגיעה השבוע לאירוע אופנתי, מינוס פריט לבוש חשוב אחד, אמנם עוררה הדים בביצה המקומית - אבל וואלה! סלבס זוכרת כמה נשים מפורסמות שעשו את זה עוד לפני אביבה תבורי. אז את מי הכי שמחתם לראות עם שמלה, בלי תחתונים? בחרו

אביבה תבורי. אסף לב,
מדובר בליידי חושפנית. אביבה תבורי/אסף לב

אל תגידו לוואלה! סלבס שהעובדה שאביבה תבורי השוויצה השבוע בפני הפלאשים שהיא גברת מגונדרת שמבלה בשמלה מהודרת, אבל לא בדיוק לובשת שום דבר מתחתיה, לא הזכירה לכם עוד כמה נשים מדוברות אחרות - שלפעמים מעדיפות להדגיש את העובדה שהשאירו את התחתונים שלהן בחדר הארונות.

מדובר באחד הטריקים הכי עתיקים בספר: כוכבת נוצצת מגיעה לאירוע, צועדת על השטיח האדום, מנופפת למעריצים ועושה פרצוף למול הצלמים. כלומר, עד שכולם מבינים שהיא לא לובשת תחתונים ורק על זה מדברים. מאוד פשוט, תמיד מדהים ומעורר המון הדים.

רכלו על הכוכבות שמוותרות על הלנז'רי באינסטגרם


אז השבוע, היה זה תורה של מאמא תבורי בת ה-46, שלא חשבה שהיא זקוקה ללנז'רי, אבל כמותה, עשו גם בעבר נשים בינלאומיות כמו ג'ניפר לופז וקנדל ג'נר, כשארץ - הייתה זו נטלי דדון שלפני כמה אירועים הסעירה את הביצה המקומית עם הצצה לעולמה התחתון. מי מהן עשתה זאת והכי הלהיבה אתכם? זה הזמן שלכם לגלות לוואלה! סלבס ולבחור. קדימה, אתם לא זקוקים לבגדים כדי להצביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully