וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אל שוב מסתבך עם הבחורה הלא נכונה

13.9.2019 / 0:11

בזמן שנטע אלחמיסטר ובעלה מחפשים אחר קן החלומות שלהם, קים קרדשיאן וקניה ווסט רכשו לעצמם חווה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה, 13/9/19

את הרשימה נפתח עם חדשות מחו"ל כי לא בכל יום קים קרדשיאן וקניה ווסט קונים, שימו לב, חווה. כן, חווה כזו שמגדלים בה חיות. את השטח המפואר, בגודל של 4,500 מ"ר, רכשו השניים במקבמדינת ויומינג שבמרכז ארצות הברית, ושילמו עליו 14 מיליון דולר. טוב נו, אחרי שהפכה לעורכת דין עכשיו היא תוכל להיות גם וטרינרית.

חוות מונסטר לייק של קים קרדשיאן וקניה ווסט. דורון, מערכת וואלה! NEWS
לדוד משה הייתה חווה. קים וקניה/מערכת וואלה! NEWS, דורון

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא עוד זוג שמחפש לרכוש שטח אלא שהפעם לא מדובר בחווה ובטח לא בסכום של 14 מיליון דולר כי נטע אלחמיסטר ורמי גרשון מחפשים משהו קצת יותר צנוע, כך שאם אתם שומעים על דירה למכירה באזור נתניה, אתם מוזמנים לספר להם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נטע אלחמיסטר. אביב חופי
מובינג. נטע ורמי/אביב חופי

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא זוג שכבר לא יחפש דירה ביחד אבל לגמרי יוכל להמשיך לעבוד ביחד - זה מה שקרה לבת חן סבג שהחליטה ללהק את בת הזוג שלה, אורנה בנאי, לסדרה שהיא כתבה "מטומטמת" אלא שלאחר הצילומים הסטטוס של בנאי הפך לאקסית, מה שלא מנע מהשתיים להיפגש בפרמיירה של הסדרה ולזייף חיבוקים וחיוכים.

בת חן סבג, אורנה בנאי. רפי דלויה
חמודות. אורנה ובת חן/רפי דלויה

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד זוג שדרכיו נפרדו וכעת גם דרכי ילדם, לפחות לתקופה של החג הקרוב, כי בראש השנה ליאם גולן ייסע עם אבא אייל גולן והארוסה שלו, דניאל גרינברג, לצפות במשחק כדורגל בספרד - אחותו הקטנה, אלין גולן תחגוג עם אמא אילנית לוי ובעלה, אלירז שדה בארץ הקודש.

אייל גולן, אילנית לוי. אביב חופי
איפה הילדים יבלו? אייל ואילנית/אביב חופי

ובמקום הראשון, הסיפור שהרעיש תעשייה שלמה, זאת לאחר שאליזבת לנד, בחורה בת 19 מנורבגיה, שגרה בביתו של בן אל תבורי במשך חודשיים החליטה לפתוח פה ולספר על כך שהוא זרק אותה מהבית ואם לא די בכך גם קילל אותה אל מול החברים שלו. הוא כמובן לא נשאר חייב וטען כי מדובר בכפוית טובה וכי הוא בסך הכל עשה לה טובה ונתן לה קורת גג בזמן שלא היה לה כסף.

בן אל תבורי. מערכת וואלה! NEWS
שוב הסתבך. בן אל ואליזבת/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully