וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של בן אל תבורי: "הוא קילל אותי ליד אמא שלו והחברים"

אמנון גולדמן | צילום: אור גפן

11.9.2019 / 12:03

נראה שהזמר המפורסם לא לומד ושוב מסתבך בפרשיית אוהבים, הפעם מדובר בתיירת שגרה אצלו במשך חודשיים ועזבה לא לפני שטענה כי הוא קילל אותה ליד אמא אביבה וכמה חברים. וואלה! סלבס ג'וס

בן אל תבורי/אבי כהן

אם גם אתם תהיתם עם מי העביר בן אל תבורי את השבועות האחרונים? אז הגיע הזמן שתכירו את אליזבת לנד, בת 19 מנורבגיה, שבחודשיים האחרונים גרה בביתו של התבורי במגדלי היוקרה בפרויקט צמרת. אממה, נראה שכמו מערכת היחסים הקודמת של בן אל - גם זו נגמרה בטונים צורמים כשעל פי מקורות יודעי דבר, החליט הזמר המפורסם לסלק את התיירת מביתו.

אליזבת לנד. אור גפן,
גרה אצלו חודשיים. אליזבת/אור גפן

"זה מסובך", ענתה לנד כשנשאלה על טיב היחסים עם הכוכב הישראלי תוך שהיא מנסה לשמור לעצמה את הפרטים על הסיבה לפרידה. גם כשנשאלה על התקרית בה לכאורה קילל אותה בן אל מול אימו, אביבה תבורי, והחברים - היא ניסתה לחסוך בפרטים, " היו שם כמה חברים שלו והוא דיבר אליי לא יפה ליד כולם", אמרה תוך כדי שאימה מגבה אותה, "היא אומרת שהיא נורא נפגעה והתחילה לבכות".

מה הוא אמר?
"יצאתי הרבה באותה תקופה, הוא חשב שיצאתי עם גברים אחרים והוא קרא לי... אני לא רוצה להיכנס למה שהוא אמר כי אלו דברים רעים ואלו דברים לא נכונים".

עוד בוואלה!

נודניקים, קולטים מי מציקה לבן אל תבורי?

לכתבה המלאה
אליזבת לנד. אור גפן,
שמרה על תו פרינס/אור גפן

לנד, שהגיעה לאירוע ההשקה של רשת "סבון" ניסתה שלא לחשוף יותר מדי פרטים על הזוגיות עם תבורי, אבל נראה שלא ממש סבלה מאור הזרקורים כשהתחככה במפורסמות מקומיות כמו נטלי דדון, לאה שנירר, נועם פרוסט, רומי נסט וטהוניה רובל שהגיעו להתרשם מהקולקציה החדשה שהשיק המותג.

אליזבת לנד. אור גפן,
קילל אותה ליד חברים/אור גפן

מטעמו של בן אל תבורי נמסר: "בן אל ואליזבת מכירים מילדות ולא היה ביניהם שום קשר זוגי רומנטי. כשבן אל טס לארצות הברית, להקלטות הוא אפשר לתיירת להתגורר בביתו. הוא דרש שכאשר הוא ישוב לארץ, היא תפנה את הבית על מנת שישוב לפרטיותו, אך כשחזר היא ביקשה שייתן לה עוד זמן כדי לעזוב בטענה , שאין לה כסף/ טיסות ושלל תירוצים, אליזבת אכלה, שתתה והתגוררה על חשבון בן אל. בשל ליבו הטוב של בן אל הוא הסכים , אך כמובן המשיך לנהל את חייו , ובין השניים הייתה רק 'שותפות זמנית לדירה'.

"לאחר שכפתה את עצמה תקופה ארוכה בן אל, שוב ביקש שתעזוב ובין השניים התנהלה שיחה. בן אל לא קילל ודרש זאת בצורה מכובדת. בן אל תבורי, בא לברך ויצא מקלל, זו כפיות טובה חמורה של מי שקיבלה קורת גג והחליטה לסחוט את הלימון עד הסוף ולנצל 15 דקות של תהילה".


וואלה! סלבס אוהבת שמקללים אותה רק בחדר המיטות.

נטלי דדון. אור גפן,
סטייל. נטלי/אור גפן
ירדן הראל. אור גפן,
את בארץ? ירדן/אור גפן
טהוניה רובל. אור גפן,
כמה יופי. טהוניה/אור גפן
רומי נסט. אור גפן,
שיק. רומי/אור גפן
לאה שנירר. אור גפן,
מתכוננת להילולה. לאה/אור גפן
נועם פרוסט. אור גפן,
הורסת. נועם/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully