וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שחושף את הכפילים הכי מדהימים בעולם של סלבס

7.9.2019 / 1:04

רפרוף מהיר בעמוד האינסטגרם הבא יגרום לכם לחשוב שמדובר בעוד עמוד הערצה סטנדרטי לסלבס מהעולם, אבל אל תתנו לתמונות להטעות אתכם: כל המככבים שם הם כפילים - וחלקם כל כך דומים לדבר האמיתי שלא תוכלו בכלל להאמין שהם לא

צילום מסך

עד היום הנחנו שכפילים של מפורסמים הם כאלה שעוברים אינספור ניתוחים כדי להיראות כמו האיידול שלהם (ולרוב התוצאה די מביכה) או כאלה שהגנטיקה האירה להם פנים וניצלו זאת כדי לעשות כסף על חשבון המקור. הישראלי פרדי סליבינסקי טוען שיש לא מעט כפילים שלא מתרברבים בכך ובכלל לא היו מודעים לדמיון שלהם למפורסמים עד שמישהו העיר את תשומת לבם. לכן, עמוד האינסטגרם שלו המוקדש לכל אותם הכפילים, לא כולל רק תמונות שלהם והשוואה למקור אלא גם פסקה המעניקה הצצה לסיפורם האישי - להרגשה איך זה להיות כפיל ולתגובות שהם מקבלים ברחוב. בכל זאת, מאחורי כל כפיל עומד בן אדם.

סליבינסקי בן ה-31, שבעצמו תאום, פתח את עמוד האינסטגרם המהפנט שלו רק לפני חודש, אחרי שחיפש ופנה לעשרות כפילים ששמחו לשתף אותו בסיפורם. נכון לכתיבת שורות אלו תמצאו בעמוד שלו יותר מ-42 כפילים, שחלקם כל כך דומים למקור שלא תוכלו בכלל להבדיל בין החיקוי למציאות. בעמוד הנקרא "Same de la Same" תמצאו כפילים של הארי פוטר, ג'סטין טימברלייק, הפרופסור מ"בית הנייר", טום קרוז, ריהאנה, מריה קארי ועוד טובים ורבים.

זה לא ג'סטין טימברלייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully