וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס שהורידו את הבגדים וגרמו לכם להזיע

6.9.2019 / 6:01

למקרה שלא שמתם לב, חודש אוגוסט כבר נגמר וספטמבר מביא איתו רוחות חדשות - זה בדיוק הזמן להיזכר ברגעים החמים והלוהטים של הקיץ האחרון, או במילים אחרות, קבלו את תמונות הפפראצי שגרמו לכם להזיע בקיץ

הרשימה ביקיני/מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם הזוג המתוק והיפה - סופיה מצ'טנר ותומר טליאס - שהדרימו עד אילת רק בשביל לגרום למי הבריכה הצוננים להפוך להרבה יותר לוהטים כשהחליטו להתעלם מצלמי הפפראצי ולהתחרמן במרכז הבריכה.

סופיה מצ'טנר, תומר טאליאס באילת. יוד צלמים,
מים רדודים. סופיה ותומר/יוד צלמים

קדימה למקום הרביעי שם נמצאת הטופמודל הרותחת, קנדל ג'נר, שרגע אחרי שנפרדה מהחבר החליטה לקחת את החברים לחופשה פרטית באי הכי ישראלי שיש - מיקונוס - שם לא חששה להסתובב בחופים בביקיני ואפילו העזה לקפוץת מהיאכטה ששכרה הישר למים הקרירים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קנדל ג'נר. ספלאש
קפוץ לי! קנדל/ספלאש

הגענו כבר למקום השלישי שם נמצאת עוד כוכבת הוליוודית, כזו שלא ממש מתביישת להשוויץ במה שנתן לה הטבע, אז תגידו שלום לריטה אורה שלא רק שהרחיקה עד איביזה בשביל להשתזף על סיפונה של יאכטה מפוארת אלא גם עשתה זאת בתנוחת דוגי סטייל, כזו שחושפת כמעט הכל.

ריטה אורה. ספלאש
דוגי סטייל. ריטה/ספלאש

אל המקום השני והמכובד מגיע הנסיך של הביצה, הלא הוא עומר אדם שהופך לפחות ממלכתי ברגע שמנסים לצלם אותו רובץ על חוף הים עם חברים כשהוא טופלס. צלם הפפראצי שניסה לתעד את הזמיר המסלסל נתקל בלא מעט פרצופים כועסים וניסיון בריחה מתוחכם שלא היה מבייש גם את בראד פיט.

עומר אדם בחוף הים. ניר פקין
למה ככה עצבני?/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא, הפפראצי שגרם לכולכם להזיע ולרוץ לטבול את עצמכם במים קרים - ככה זה שעומר נודלמן ומיכל קריץ מגיעות לחוף הים בביקיני קטנטן וחושפות פיגורות שסביר להניח תוכלו לראות רק בקטלוגים.

עומר נודלמן, מיכל קריץ. ניר פקין
לוהטות. עומר ומיכל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully