וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקי אבני: "אני לא ביחסים רומנטיים עם ניקול ראידמן"

29.8.2019 / 14:49

השמועות שסבבו את הפרידה של ניקול ראידמן מהאוליגרך מיכאל צ'רנוי, כללו השערה לפיה המעושרת - ניהלה רומן עם השחקן הנשוי, אקי אבני. היום, הוא החליט להבהיר ברשת שמעולם לא היו ביחסים וכי "האמירות המיותרות לא עושות חסד עם אף אחד". וואלה! סלבס הצד שלו

ניקול ראידמן, אקי אבני. אינסטגרם, צילום מסך
רומן? ממש לא. ניקול ראידמן ואקי אבני/צילום מסך, אינסטגרם

מאז שנודע כי ניקול ראידמן נפרדה מבן הזוג שלה בעשור האחרון, האוליגרך מיכאל צ'רנוי, חובבי המעושרת בארץ הקודש מנסים לנחש מה הוביל להפרדת הכוחות שלה מאבי ילדיה. בעוד שנדמה שהיא מגיבה לפרסומים בכלי התקשורת בהומור, יש כאלה שלא התלהבו במיוחד לעמוד במרכז הפרשה - למשל, השחקן אקי אבני.

רכלו על ההכחשה של אקי אבני באינסטגרם

סטטוס של אקי אבני. אינסטגרם, צילום מסך
"למען השקט של כולם". הסטטוס של אקי אבני באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

בשבועות האחרונים, תעשיית הבידור הוצפה בשמועות לפיהן אבני בן ה-52 ניהל רומן עם ראידמן, סביב העבודה המשותפת של השניים על פרויקט חדש משותף שעתיד להיחשף בקרוב. עם זאת, אבני, שבכלל נשוי לניקול מילר ואב לילדים, כנראה חש השיח שפוגע בו הגיע לשיא שלילי, כך שהחליט להבהיר היום (ה') את עמדתו בסטטוס רשת שפרסם בפרופיל האינסטגרם האישי שלו.

"אדם הנמצא מחוץ לסערה אינו מבין מה מתחולל באמת במרכזה", פתח אבני את הדברים, שצפוים להיעלם ביוזמתו מהרשת בימים הקרובים. "שתקתי בחודשיים האחרונים, אך ביממות אחרונות דשדושי השמועות תפסו מקום מרכזי בכל כלי התקשורת". אז, הוסיף ש"מעולם לא הגבתי, אך כעת מדובר כבר במעגל גדול של אנשים, משפחות, ילדים, אשתי. זה לא משחק, זה לא תכנית טלוויזיה, השמועות יכולות להתגלגל למקומות לא ראויים.

עוד בוואלה!

את מי ניקול ראידמן מאיימת לתבוע?

לכתבה המלאה

לדבריו של השחקן הוותיק, "האמירות המיותרות לא עושות חסד עם אף אחד. בין ניקול ראידמן לביני אין יחסים רומנטיים. אני מקווה שתהנו ממה שיצרנו, יש לי משפחה ולניקול יש משפחה וחשוב להבהיר את זה למען השקט של כולם. תודה לתקשורת שנהגה בסבלנות ואיפוק, תודה לכל מי שמכבד את כולנו". אכן כך.


וואלה! סלבס רוצה להבהיר שגם בינה ובין ניקול אין שום רומן. אם מישהו בכלל חשב כך. מישהו? אולי? הלו?

ניקול ראידמן, מיכאל צ'רנוי. ניר פקין
הכל בגללם. ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי/ניר פקין
אקי אבני. מערכת וואלה! NEWS
נשוי באושר. אקי אבני ורעייתו, ניקול מילר/מערכת וואלה! NEWS
אקי אבני. אביב חופי
רק חבר טוב. אקי אבני/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully