וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גירושים, הריונות ופיצוצים: ככה נראה הקיץ של הסלבס השנה

30.8.2019 / 0:11

זוגות שהתארסו, אלה שהכריזו על הריון או פרידה מצערת, הסטארים שהסתכסכו וגם ישבנים (ואיברים אחרים) שנחשפו מול המצלמה. וואלה! סלבס דיווחה לכם על שלל אירועים בקיץ האחרון, עכשיו אתם מוזמנים לבחון את עצמכם ולגלות כמה אתם יודעים על מה שקרה בביצת הבידור בעונה החמה

מי אמר שהקיץ היא עונת המלפפונים הרשמית גם בביצת הבידור? רק נסו לשחזר כל מה שקראתם כאן, בוואלה! סלבס, במהלך החודשים הלהוטים האחרונים. היו כאלה שהתארסו ברוב פאר והדר, לעומת לא מעט זוגות שעבורם עונת החמסינים היא זו שבה נודע כי עברו פרידה מצערת. נשים נוצצות חשפו כי הן בהריון, לעומת אחרות (ואחרים) שבכלל העדיפו להשוויץ באיברים אינטימיים שנחשפו מול עדשות המצלמה וגרמו לכולם להזיע.

זה היה קיץ של סכסוכים מצערים, שמועות זדוניות וסטטוסים מצייצים, ממש כמו של חתונות מרגשות שהעמידו כמה מהאנשים הכי מוכרים בארץ ובעולם תחת החופה, אז אמרו "איי דו". זוכרים את כולם וכל מה שההוא עשה להיא שאמרה להוא שהשוויץ עם ההיא? נראה אתכם!

חידון קיץ סלבס 2019. מערכת וואלה! NEWS
מי נגד מה ועם מי?/מערכת וואלה! NEWS

וואלה! סלבס החליטה לאתגר את הגולשים המסורים של מלכת הרכילות בחידון מקיף, עד כמה שניתן, על אירועי קיץ 2019. כעת, כל מה שעליכם לעשות הוא לחשוב, להתאמץ להיזכר, לבחון את עצמכם ולענות על הטריוויה האקטואלית, כדי לראות אם עקבתם באדיקות אחרי הדיווחים, תחת קרני השמש החמות. בהצלחוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully