וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לשכוח אף אחד מאחור: בר זומר בוחרת אוכל לחתונה

בשיתוף Grey Goose, בשיתוף Grey Goose

21.8.2019 / 8:00

איך לבחור את השף, איך לבחור את האוכל והכי חשוב - מי המוזמנים שאותם אסור לשכוח? לקראת החתונה בר זומר עברה לשלב הטעימות, וקיבלה את הטיפים החשובים מכולם אצל אחד שיודע דבר או שניים על ארוחות - השף אבי ביטון. וואלה! סלבס ללא גלוטן

בר זומר ב"חתונה ללא פשרות"/Grey Goose

זה או-טו-טו כאן. אחרי שעברה את רוב השלבים, בר זומר כבר מריחה את ה"חתונה ללא פשרות" שלה, וכשאנחנו אומרים מריחה אנחנו מתכוונים לאוכל. הרי בינינו, על מה חושבים המוזמנים בכל חתונה? על המתאבנים ועל מה שיחכה להם בצלחת אחרי החופה.

אז בר החליטה שהיא עם האוכל לא תיפול, והחליטה ללכת לטוב מכולם - השף אבי ביטון. עם ניסיון של כמעט 25 שנה בענף המסעדנות, ביטון יודע לגעת בכל הנקודות.

בר אומרת שהחתונה תתקיים במטבח פתוח, "Open Kitchen" וביטון מסביר מדוע זו ההחלטה הנכונה: "באופן קיצ'ן מוציאים את כל המטבח החוצה. נתחים ענקיים של בשר נמצאים על העמדה וכולם קוצצים, שמים, עמלים - זו הצגה אחת שלמה".

אוקיי, אז איך בוחרים את השף? "עזבו אתכם אם השף מוכר או לא", אומר ביטון, "הוא לא צריך להיות מפורסם, הוא צריך להיות שף עם קבלות, אחד שאתם יודעים שעשה אירועים בעבר".

לביטון יש כלל אצבע אחד: "אסור לשכוח אף אחד. צריך לזכור שלחתונה מגיעים טבעונים ואנשים שלא אוכלים גלוטן. מאוד חשוב, כולם צריכים לגעת בהכול".

וואלה! סלבס משתדלת לחתוך לפני שלב הקינוחים אבל איכשהו תמיד נשארת וגומרת עם 3 קילו יותר. .

בשיתוף Grey Goose, בשיתוף Grey Goose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully