וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: דורין אטיאס וששון קדם עתידים לסגור את "פטיט דוריס"

1.9.2019 / 12:30

המותג שהוקם לפני כחמש שנים בשיתוף פעולה של מבקרת האופנה והמעצב המוערך נמצא בימים אלו בקשיים - וכתוצאה מהם עומד בפני צומת דרכים. אטיאס: "פטיט אכן בתקופה לא קלה, החלטות חשובות יתקבלו בקרוב"

דורין אטיאס. רפי דלויה
'פטיט דוריס' בקשיים כלכליים. דורין אטיאס/רפי דלויה

חמש שנים אחרי שמבקרת האופנה דורין אטיאס והמעצב ששון קדם הקימו את המותג שלהם PETITE DORIS, מתברר כי המותג נמצא בימים אלו בקשיים כלכליים שדורשים טיפול רציני וייתכן כי ייאלץ להגיע למצב של סגירה. מאז הקימו את פטיט דוריס בשנת 2015 עבדו קשה קדם ואטיאס בכדי למתג אותו בשוק המקומי, וללא מערך יחסי ציבור משומן ו'מתנות חינם' נראה שהצליחו לחדור לארונותיהן של כל אושיות הסטייל הישראליות.

אם לא די בכך, גם שלוש החנויות בתל אביב (בזל, שבזי ונחלת בנימין) של המותג כבר צברו קהל צרכניות נאמן שמעריכות את השילוב המנצח של נוחות וסטייל. ואולם, נראה כי זה לא הספיק בכדי לשרוד את התחרות בשוק המקומי. "פטיט אכן בקשיים", מספרת לנו אטיאס, "אנחנו כבר ערוכים לעונת החורף הנוכחית ובימים האחרונים מפנקים את הלקוחות שלנו בסיילים שווים במיוחד על קולקציית קיץ".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

דורין אטיאס, ששון קדם. אינסטגרם פטיט דוריס, צילום מסך
דורין אטיאס וששון קדם/צילום מסך, אינסטגרם פטיט דוריס

אז מה עתיד לקרות בהמשך?
"תראי, ענף הטקסטיל בארץ מאוד קשוח. ברגע שאתה לא עובד בשוק הבינלאומי ובנוסף יש כל כך הרבה מתחרים שמוכרים מאוד בזול - אתה בבעיה. הגענו למסקנה ששון ואני שלתחזק חנויות זו השקעה גדולה מדי וישנו סיכוי כי נעבור למתכונת אונליין בלבד. אנחנו כעת בשלב של שיחות ותובנות והחלטה סופית תתקבל בסוף החורף שיבוא עלינו לטובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דורין אטיאס. אביב חופי
אטיאס: "החלטות חשובות יתקבלו בסוף החורף"/אביב חופי

אטיאס כידוע היא מלכת הדרקונים ומבקרת האופנה הקשוחה של תוכנית הבידור "ערב טוב עם גיא פינס" וקדם ממשיך לתחזק את מותג האופנה הנושא את שמו עם חנות ברחוב דיזינגוף בתל אביב. לפני כשנתיים ואחרי ההצלחה הראשונית של 'פטיט דוריס', החליטו השניים להתרחב. הם הקימו את האחות הקטנה - דוריס, שמתאפיינת במחירים נגישים יותר אך גם כן נאלצו לסגור אחרי חודשים בודדים כשהמותג לא הצליח להתרומם.

בריאיון לוואלה! אופנה לפני כשנתיים סיפרו קדם ואטיאס, חברים של שנים, כיצד הקימו את המותג. "נפגשנו במקרה ודורין סיפרה לי שהיא בדיוק קנתה בדים לתת לאמא שלה. אמרתי לה 'עזבי, תביאי לי'. ואז היא הגיעה עם שק של בדים מה זה מכוערים. זרקתי לה הכול והתחלנו לעבוד עם הבדים שלי. הכנתי שני דגמים והיו לה מלא טענות ובקשות לשינויים. שיגעה אותי. בסוף היא גם הציעה 'בוא נעשה משהו יחד?' אמרתי לה 'סבבה, נדבר מחר'. האמת? קיוויתי שהיא לא תתקשר. אבל זה קרה", סיפר קדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully