וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרון לחופש: הפסטיבל הממוזג שהילדים שלכם יעופו עליו

בשיתוף ניקלודיאון, בשיתוף ניק סיטי

19.8.2019 / 8:41

ערוץ ניקלודיאון הקים לראשונה בישראל את פסטיבל הענק "ניק סיטי" שיפעל בגני התערוכה תל אביב עד 31/8. קפצנו לראות איך הסלבס נהנים עם ילדים בין הופעות של כוכבי הערוץ, חדר בריחה מיוחד של דורה, מקלחות סליים ועוד. צפו

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

קיץ, חם, הקייטנות מזמן נגמרו ושנת הלימודים עדיין רחוקה, איפה הבילוי הממוזג הכי כיפי לילדים ולהורים? מתחם אקספו בגני התערוכה בתל אביב הופך בין 13/8 ל-31/8 לממלכת הילדים כשלראשונה בישראל נערך פסטיבל ניק סיטי (בהפקת אור שטרר), בו יוכלו הילדים ליהנות משפע פעילויות וחוויות.

ליאור נאור יצא לניק סיטי כדי לפגוש מקרוב את הילדים האנרגטיים וההורים שהעלו קצת דופק גם הם ושמע מליטל שוורץ ואבי נוסבאום, יעל ארד, אירה דולפין, מיכל ינאי, ג'ני צ'רוואני ועוד סלבס וילדיהם איך הם מבלים.

במתחם ניק סיטי הילדים צוללים לביקיני בוטום עם בובספוג וחברים; נהנים ממקלחות סליים (לראשונה בישראל בהשתתפות הקהל עם כוכבי הערוץ); מצטרפים לפעילות "עשה זאת בעצמך" חלומית עם נסיכות ה-DIY שי-ה ומור, כוכבות הלהיט "מסיבת יצירה", מטפסים על קיר טיפוס ונהנים מפעילויות אקסטרים עם צבי הנינג'ה; בנוסף, הילדים יכולים לצאת למסע עם דורה ודייגו בחדר בריחה שפותח במיוחד לפסטיבל ניק סיטי; לקבל הזדמנות להציל את העולם עם הכלבלבים ממפרץ ההרפתקאות ולראות גם את זהבית ופזית וקפה אפונית.

בבמה המרכזית עולים מופעי מקור של כוכבי הערוץ: טל מוסרי במופע עם בוב ספוג ורוני נדלר עם מופע "מפרץ ההרפתקאות". הילדים יוכלו להצטלם עם הדמויות האהובות. הפעילות מיועדות בעיקר לילדים בגילאי 3-11 ובמקום יפעל מתחם ממוזג ובית קפה לרשות המבקרים.

היכן ומתי:

13-31 באוגוסט/ ביתן 10 מתחם אקספו (גני התערוכה) תל אביב
שלושה סבבים מידי יום, למעט שישי (שני סבבים)
החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד 19:00
מרחק 5 דקות הליכה מתחנת רכבת אוניברסיטת תל אביב-גני התערוכה

מחירי הכרטיסים:

מחיר מלא: 99 שקלים לכרטיס (ילד מגיל 3 חייב בכרטיס)
מבצעים והנחות: פירוט באתר לאן

לרכישה באתר לאן

לאתר ניקלודיאון

בשיתוף ניקלודיאון, בשיתוף ניק סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully