וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו! מי היועצת האישית של מייגן והנסיך הארי?

18.8.2019 / 10:45

לא מדובר ביועצת מקצועית או מתמחה בתחום התקשורת, כי מי שנותן לזוג המלכותי את העצות החשובות באמת היא מישהי ששניהם מכירים טוב מאוד. וואלה! סלבס לוחשת לנסיכים

מייגן מרקל הנסיך הארי מלך האריות לונדון. GettyImages
מי לוחש להם באוזן? הארי ומייגן/GettyImages

זה ידוע שבני משפחת המלוכה לא עושים צעד אחד, לא מוציאים מילה מיותרת או מצייצים ברשתות החברתיות מבלי שהדבר לא עובר דרך עשרות יועצים, מומחים ואנשים שכל עבודתם וייעודם בחיים - הוא לשמור על בני המשפחה הכי חשובה בעולם שלא יעשו שטויות או יפדחו את הכתר שהם נושאים על ראשם או חלילה את הבוסית הגדולה, המלכה האם.

מייגן מרקל. GettyImages
הלוחשת לנסיכים. הארי, מייגן ודוריה/GettyImages

אלא שעכשיו, כך נראה, במסגרת ה"אני-לא-שמה-פס-על-כללי- משפחת-המלוכה" מתברר שהזוג המלכותי, הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל, מעדיפים שלא להשתמש באנשי מקצוע שהתאמנו כל חייהם בשביל להגיע לתפקיד המיוחל אלא במישהי שהם סומכים עליה קצת יותר, אחת שמכירה אותם. כלומר, ממש מכירה אותם מקרוב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. GettyImages
תעשי בדיוק מה שאני אומרת לך/GettyImages

חברים של הזוג סיפרו לאתרי הרכילות כי מי שבאמת לוחש באוזניהם של הזוג המלכותי היא לא אחרת מאשר דוריה ראגלנד - המוכרת כאמה של מרקל. "היא אחראית לכמה מההחלטות החשובות ביותר שקיבל הזוג בתקופה האחרונה", סיפר מקורב, "היא אמנם גרה בלוס אנג'לס אבל היא תמיד זמינה להם בכל שעה ובכל רגע. הם מתייעצים איתה בכל דבר".

מייגן מרקל. GettyImages
עצה טובה מאמא שמבינה/GettyImages

עוד מספרים מקורות בארמון כי דוריה היא זו שאחראית גם לפיטורן של שלוש מטפלות בשבועות האחרונים מאז שארצ'י נולד, "אנשים חושבים שהיא רגועה וקלילה כי היא מורה ליוגה", סיפר מקורב, "אבל כמו כל אמא היא קשה מאוד כשזה נוגע לבת שלה". כמו כן ידע לספר מקורב אחר כי "הנסיך הארי מעריץ את דוריה, במיוחד בימים אלו שהשניים סומכים על מספר מאוד מצומצם של אנשים שמקיפים אותם"

וואלה! סלבס לוחשת רק לחיות מחמד המפוחלצות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully