וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד ט"ו באב, איזה זוג מפורסם הייתם רוצים לראות שוב מאוהב?

וואלה! סלבס

16.8.2019 / 0:01

אל יום האהבה השנה, תעשיית הבידור הגיעה אחרי פרידות מזעזעות - שהותירו כמה מעריצים שבורי לב. לרגל ט"ו באב, וואלה! סלבס רוצה לדעת איזה זוג אקסים מפורסם הייתם רוצים לראות יחד שוב, כי הרומנטיקה תמיד מנצחת... בערך. בחרו

אהבה היא נושא מורכב, אפילו מאוד מסובך? אז זהו, שכאשר מוספים לכך את העובדה שאחד מבני הזוג, או שניהם, אנשים מוכרים מאוד - כאלה שסוחבים אחרים מעריצים אוהבים, מעריצות שהולכות שבי אחריהם ומה שבינם. תוסיפו להכל לחץ, התרגשויות או מתחים ולכן, כנראה, תעשיית הבידור חוותה כמה פרידות רומנטיות מטלטלות בשבועות האחרונים.

רכלו על הזוגות הפרודים באינסטגרם

קחו למשל את דנה פרידר שנפרדה אחרי כשנתיים של נישואים מבעלה, דין שטרן, את העיתונאי בן כספית שסיים קשר ארוך עם רעייתו הילה או את הדוגמנית ניבר מדר שזרקה את אהובה האמריקאי ריצ'י עקיבא. עצוב? מאוד, כך שוואלה! סלבס חשבה שבט"ו באב, חג האהבה על פי המסורת היהודית, תנסה דווקא לקרב לבבות.

כעת, אתם מוזמנים לבחון כמה זוגות שנחצו לשניים - למשל הסופרסטארז מיילי סיירוס וליאם המסוורת' או דנית גרינברג ואליאב אוזן, לחשוב ולהחליט את מי מהם הייתם רוצים לראות שוב יחד. לא בטוח שזה יעזור, אבל היי, מה אכפת לכם לנסות, אהובים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully