וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אייל גולן מתכנן לכם את חתונת השנה

9.8.2019 / 3:01

בזמן שבן כספית ואשתו החליטו להיפרד, נועה קירל התאחדה עם האקס שלה והאקסית שלו - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה/וואלה

את הרשימה נפתח עם חדשות טובות אז תגידו מזל טוב למאיה בוסקילה שאחרי שהתארסה לבן זוגה ונפרדה ממנו רק בשביל לחזור אליו - כעת היא מודיעה לעולם שהם מצפים לילד משותף ראשון שיצטרף בקרוב לתא המשפחתי שלהם.

מאיה בוסקילה. רפי דלויה
מברוק. מאיה/רפי דלויה

קדימה למקום הרביעי, שם עוד חדשות טובות כי אחרי שנועה קירל וברק שמיר נפרדו הם איחדו כוחות שוב על סט צילומים של מותג ישראלי רק בשביל שקירל תפגוש שם גם את האקסית שהחליפה אותה, יעל שלביה, שגם הפכה מהר מאוד לאקסית של שמיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יעל שלביה, נועה קירל, ברק שמיר מצטלמים לרנואר. אדם סרור, מערכת וואלה!
משולש רומנטי. נועה, ברק ויעל/מערכת וואלה!, אדם סרור

הגענו כבר למקום השלישי, שם כבר בגזרת החדשות הרעות זאת אחרי שנודע כי דנה פרידר ובעלה בשנתיים האחרונות, דין שטרן, החליטו להתגרש כך שבקרוב מאוד הם יפגשו על מדרגות הרבנות.

דנה פרידר. איציק בירן,
אחרי שנתיים. דנה ודין/איציק בירן

אל המקום השני והמכובד, עוד חדשות לא נעימות כי כפי שוואלה! סלבס סיפרה לכם לראשונה גם בן כספית ואשתו ב-20 השנים האחרונות, הילה, החליטו להפריד כוחות וכבר לא גרים בבית משותף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא גרים ביחד. בן והילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון זוג שיש לקוות שלא יצטרף לסטטיסטיקה של הגירושים זאת כמובן במידה ואייל גולן אכן יציע נישואים לדניאל גרינברג כפי שהוא מספר לחברים. לוואלה! סלבס נודע כי גולן מספר לחברים כי בקרוב הוא מתכנן להציע לבת הזוג שלו נישואים אבל אל תצפו יותר מדי כי זה לא יקרה בימים הקרובים.

אייל גולן, דניאל גרינברג. ניר פקין
חתונת השנה? אייל ודניאל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully