וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכוכב מ"בוורלי הילס 90210" שהכי לוהט גם היום?

וואלה! סלבס

9.8.2019 / 3:01

לא מעט ילדי ניינטיז ואולי, בטעות, גם הילדים שלהם, מתרגשים מהקאמבק הטלוויזיוני של אחת הסדרות המדוברות ביותר באותה תקופה - "בוורלי הילס 90210", כולל רוב השחקנים המקוריים, גרסת 2019. לכן וואלה! סלבס רוצה שתקבעו מי מהם הכי לוהט, כמעט 30 שנה אחרי. בחרו

זוכרים כמה עם ישראל התרגש כששאנון דוהרטי, נו, ברנדה מ"בוורלי הילס 90210" הגיעה לביקור בישראל? ומה לגבי ג'ני גארת' וטורי ספלינג, קלי ודונה בהתאמה, שהיו כאן ממש לא מזמן לצילומי פרסומת? הו, משב הנוסטלגיה מהניינטיז התגבש לסדרה מחודשת עם אותם הכוכבים והדמויות ששיגעו את אמריקה, ישראל ושאר העולם אי שם לפני כמעט 30 שנה, שמשודרת גם בישראל החל מהשבוע. פאן.

רכלו על כוכבי "בוורלי הילס" באינסטגרם

אז לוק פרי המנוח, דילן עבורכם, אמנם לא זכה להצטרף לצוות המקורי שמככב גם בחידוש - אבל שאר הדמויות, זו של סטיב המזניב, אנדריאה החנונית, בנדון המדליק או דיוויד הקול, שם, גם אם השחקנים כבר בשנות ה-40, טוב, ה-50 לחייהם. ככה זה כשסדרה שעלתה לראשונה למרקע בשנת 1990, מנסה לשחזר את הקסם 29 שנים אחרי (!).

סו איקסייטינג, מספיק על מנת שוואלה! סלבס תאתגר אתכם לבחון את השחקנים גרסת 2019, כאילו הייתם תלמידים בתיכון "ווסט בוורלי", להתלבט ולהחליט, מי מהם לוהט ממש כפי שהיה בשנות ה-90, או לייתר דיוק, הכי לוהט כיום? הצביעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully