וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותנת עבודה: עומר נודלמן מ"המירוץ למיליון" זכתה בג'וב בינלאומי

וואלה! סלבס

8.8.2019 / 0:01

חצי מצמד הדוגמניות של הריאליטי סובב העולם, רק הופיעה לא מזמן על המסך שלכם - אבל רוצה עוד ועוד. אז זהו, שבקרוב עומר נודלמן תככב גם בסדרת דרמה ישראלית, שתשודר ברחבי הגלובוס. וואלה! סלבס אינטרנשיונל

עומר נודלמן. מאיר כהן לסמסונג ישראל,
רצה ברחבי תעשיית הבידור. עומר נודלמן/מאיר כהן לסמסונג ישראל

אתם יודעים מה הטענה לגבי כוכבי הריאליטי בשנים האחרונות - לא משנה כמה דיברו עליך כשהופעת על המסך, כמה תמכו או הצביעו לך, כמה הצחקת או גרמת להתרגשות, 15 הדקות של התהילה חולפות מהר, כך שאם לא תנצל אותם בתבונה, תעלם לעולם שכולו פליטי תכניות מציאות משעממים.

נדמה שכוכבת העונה של "המירוץ למיליון", עומר נודלמן, חצי מצמד הדוגמניות שרץ בין משימות בין מדינות שונות על המסך המקומי, לקחה את זה לתשומת לבה. לא רק שהיא מצליחה להשתלב בקמפיינים, מנהלת קשר זוגי לא-בדיוק-סודי עם לירן דנינו ומתחזקת את הפרופילים ברשתות החברתיות, היא לא נחה וכבר כובשת לעצמה את הג'וב הבא. אבל הפעם, כשחקנית בסדרה ישראלית שתשודר ברחבי העולם.

רכלו על הג'וב החדש של עומר מ"המירוץ" באינסטגרם

עומר נודלמן, עומר חזן. מאיר כהן לסמסונג ישראל,
קחי ממנו טיפים? נודלמן עם עומר חזן/מאיר כהן לסמסונג ישראל

נודלמן בת ה-21, נבחרה לככב בתפקיד ראשון שלה כשחקנית בדרמה לנוער "ספיידרז", של ערוץ ניקולודיאון. לא מדובר בעוד סדרה, אלא כפי שכבר קראתם בוואלה! סלבס לא מזמן - הפקה תוצרת הארץ, שצפויה להיות משודרת ב-170 מדינות שונות ברחבי העולם. ריספקט.

עוד בוואלה!

למה לא תראו את מריה דומרק עירומה באינסטגרם?

לכתבה המלאה

הדוגמנית הבלונדינית, שבכלל נמצאת בימים האחרונים בניו יורק, לשם הוטסה על ידי חברת סמסונג לכבוד השקת ה-"Galaxy Note 10" (יחד עם עומר חזן, אלין כהן ואחרים), לא עסוקה בבילוי בתפוח הגדול, אלא בכלל מעבירה את הזמן הפנוי בשינון טקסטים לקראת הצילומים הקרובים. אם תהיתם, עומר תשחק ילדה בת 16 בשם "לין", שמשתלבת בעלילות המתח של סדרת הריגול לצעירים. הכי נותנת עבודה!


וואלה! סלבס גם היא בינלאומית. כלומר, ידועה ברחבי העולם כפרסונה נון גרטה.

סולומון עצמאות. ניר פקין
הבויפרנד בטח תומך. לירן דנינו/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully