וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעם האהבה: נחשו מי הסלבריטי-שף שיפרסם חברת קונדומים

וואלה! סלבס

8.8.2019 / 0:02

תחום הקולינריה מלא ביצרים, תשוקות וטעמים אסורים? נפלא, זאת כנראה הסיבה שבגללה אחד השפים המוכרים בישראל נבחר להוביל קמפיין עסיסי - עבור מותג קונדומים. הרי הגודל לא קובע. וואלה! סלבס אפרודיזיאק

חיים כהן, עומר מילר, אבי ביטון. שיי נייבורג,
מי מהם התקבל לג'וב ה... סקסי?/שיי נייבורג

כשזה מגיע לחדר המיטות, אתם יודעים, מה שקורה שם בין הסדינים שלו ושלה (ושלו ושלו, שלה ושלה וכו'), אומרים שהגודל ממש לא קובע. אבל מה לגבי הטעם? זהו, שכנראה בגלל זה ממש, אחד השפים המוכרים והמדוברים בישראל נבחר לאחרונה להוביל קמפיין מקומי חדש עבור מותג קונדומים ידוע, שכנראה יחשוף את הצד הסקסי שלו. אהמ, של האוכל שלו. יאמי!

רכלו על השף שיפרסם קונדומים באינסטוש

עומר מילר. אור גפן,
כן, זה הבשלן עומר מילר!/אור גפן

יצרים, תשוקות, טעמים אסורים, רגעים עסיסיים וליקוקים? זה בדוק מה שקורה במטבח, כך שאין פלא שחברת "דורקס" לקחה את השף עומר מילר לטובת קמפיין למוצר הזוגי החדש שלה. בתזמון מושלם לקראת חג האהבה היהודי, שיחול ממש בקרוב ובוודאי יעשה לכם חשק לבלוע... מנה מעוררת תאבון.

עוד בוואלה!

כוכבת הריאליטי שנהנית מסאדו-מאזו במיטה

לכתבה המלאה

תירגעו עם הפנטזיות, מילר צפוי להדגים לכם בכבודו ובעצמו איך תוכלו לתבל את הזוגיות - אבל ככל הנראה בלבוש מלא. זאת, כיוון שהבשלן בכלל יחשוף בקמפיין למוצר שיועד לזוגות שצריכים קצת פלפל (קריצה, קריצה) קינוח סודי שהוא מכין לאשתו שירן, לכבוד יום האהבה הקרוב, לשדרוג הקשר הרומנטי שלהם. מצד שני, יש קונדומים שמגיעים בטעמים מפתיעים, ייתכן שגם יוכל להמליץ לכם על אחד.


וואלה! סלבס יודעת שהגודל לא קובע, הרי היא רחבה כמו שני מקררים צמודים, אבל יכולה להכיל יותר מזון ממה שנכנס בהם, ביום אחד.

Susu & sons. דרור עינב
טוב הם מגיעים גם בטעמים!/דרור עינב
עומר מילר ושירן קדר. לנס הפקות,
הורים לעתיד. מילר ורעייתו שירן כדר/לנס הפקות
עומר מילר ושירן כדר משיקים טי-שירטס לרנואר. ראובן קסטרו
רגעים של הנאה. מילר וכדר/ראובן קסטרו
עומר מילר. רפי דלויה
לבריאות. עומר מילר/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully