וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיימית: הכירו את הטרנסג'נדרית הראשונה שתדגמן לויקטוריה'ס סיקרט

5.8.2019 / 11:38

ולנטינה סמפיו הצעירה נבחרה להיות הדוגמנית הטרנסג'נדרית הראשונה שתדגמן אי פעם למותג הלנז'רי האמריקאי המצליח. כעת נותר רק לתהות , אם יקרה נס ותתקיים תצוגה השנה - האם היא תצעד?

ולנטינה סמפיו. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
נעים מאוד. הטרנסג'נדרית הראשונה שתדגמן לויקטוריה'ס סיקרט - ולנטינה סמפיו/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

בשנה האחרונה ישנו שיח לא קטן על מותג ההלבשה האמריקאי המצליח ויקטוריה'ס סיקרט. על אף שעדיין לא יצאה הודעה רשמית מטעם החברה מסתמן כי לראשונה מזה 23 שנים לא תתקיים השנה תצוגת האופנה הידועה של המותג שהתפארה בעבר בסופרמודלס כמו היידי קלום, קרלי קלוס, אירינה שייק, קנדל ג'נר, האחיות חדיד ועוד.

בנוסף להשהיית התהלוכה השנתית המותג לא מפסיק לחטוף ריקושטים על כך שהוא לא מציג גיוון נשי אמיתי ונראה כי מישהו שם מתחיל להסיק מסקנות. בשנה שעברה צעדה הדוגמנית וויני הארלו המטריפה שסימן ההיכר שלה הוא מחלת העור ויטיליגו, באפריל הודיעה החברה כי דוגמנית הפלאס סייז לורנה דוראן מצטרפת לצוות המלאכיות וכעת - דוגמנית טרנסג'נדרית ראשונה.

לעוד חדשות אופנתיות:
חוגגים למורדת: כל הפעמים שמייגן מרקל הפרה את קוד הלבוש המלכותי
דוקטור, תציל אותי: לתיק הרופא המושלם הזה יש רשימת המתנה מטורפת

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ויקטוריה'ס סיקרט. GettyImages
התצוגה הכי מרימה של השנה/GettyImages

הכירו את ולננטינה סמפיו בת ה-22, דוגמנית ברזילאית שקיבלה את הטייטל - הטרנסג'נדרית הראשונה שמדמנת לויקטוריה'ס סיקרט. ברזומה של סמפיו כבר לא מעט קמפיינים למותגים גבוהים ביניהם: פיליפ פליין ומוסקינו, היא צעדה על המסלול של בלמיין וקטפה שערים למארי קלייר ברזיל ו-Elle ברזיל. "אף פעם אל תפסיקו לחלום", כתבה הדוגמנית היפהפייה בפוסט אינסטגרם שמודיע חגיגית כי היא תדגמן לליין Pink של מותג ההלבשה התחתונה.

הבחירה החדשה באה בהמשך לניסיון החברה לעבור מיתוג מחדש ולנסות ולטשטש מעט את ההתבטאויות הקשות של מנהל השיווק, אד רזק. בשנה שעברה נשאל בסמוך לתצוגה: "אתה לא חושב שצריכות לצעוד על המסלול שלכם גם דוגמניות טרנסג'נדריות?" ובתגובה ענה נחרצות: "לא, לא, לא. אני לא חושב שכדאי. התפקיד שלנו זה למכור פנטזיה".

עוד בוואלה!

קיבלה כנפיים: הכירו את המלאכית החדשה של ויקטוריה'ס סיקרט

לכתבה המלאה

בחודש שעבר התראיינה קרלי קלוס לווג בריטניה שם הודתה מדוע החליטה להפסיק את ההתקשורת עם ענקית הלנז'רי שדאגה לה לאחד מהחוזים השמנים ביותר בכל שנות הקריירה שלה: "הרגשתי שהמותג לא באמת משקף את מי שאני ואת המסר שאני רוצה להעביר לנשים צעירות ברחבי העולם על מה זה להיות יפה".

אז על אף שאין תגובה רשמית על ביטול התצוגה, אנחנו רק יכולות לעשות אחד ועוד אחד ולהבין שאם אנחנו בחודש אוגוסט והדוגמניות הגדולות עדיין לא נקראו למדידות, כמו שקורה בכל שנה מבחינת לוח הזמנים, נראה ששואו ענק לא יתקיים בנובמבר הקרוב. זמן להסיק מסקנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully