וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: האקסית של יאיר נתניהו חוטפת את הקריזה מול המצלמה

2.8.2019 / 0:02

בזמן שחן אהרוני התחיל זוגיות חדשה עם בן למשפחה מפורסמת, יאיר נתניהו והחברה שלו החליטו לשים קץ לזוגיות שלהם - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה יאיר נתניהו/מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם חדשות מעבר לים כי בשבוע האחרון זכיתם לביקור מלכותי ודי נדיר של הדיווה הבוטילישסית, ג'ניפר לופז, שבניגוד לאמנים אחרים - הגיעה לכאן בשיא הקריירה שלה וחישמלה את פארק הירקון אל מול למעלה מ-50 אלף מעריצים. ככה זה שמביאים מישהי מהשכונה

ג'ניפר לופז. ניר פקין
שכונתית. ג'ניפר/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי, עדיין בגזרת החדשות הטובות אז תגידו מזל טוב למשי קליינשטיין שאחרי זוגיות די ארוכה שידעה לא מעט עליות וירידות - היא אוחזת בחבר חדש ודי חתיך העונה לשם מתן מוצפי וכפי שזה נראה משפחת קליינשטיין קיבלה אותו באהבה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
משי קליינשטיין. צילום מסך
חבר חדש וחתיך. משי ומתן/צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד זוגיות חדשה ופורחת - הפעם זו של חן אהרוני שבימים אלו מנהל מערכת יחסים עם בן ששייך לאחד המשפחות היותר מפורסמות בישראל, כזו שמכירים בכל בית. לצערכם, אותו בחור ביקש שלא לחשוף את שמו ככה שתישארו סקרנים.

חן אהרוני. מערכת וואלה! NEWS
מי החבר המסתורי?/מערכת וואלה! NEWS

אל המקום השני והמכובד מגיעה זוגיות מאוד פוטוגנית ודביקה, זו של אייל גולן ודניאל גרינברג כמובן שלא חשבה פעמיים לפני שיצאה להגנתו של בן זוגה כשנשאלה על פרשת הסרט המדובר על מעלליו לכאורה.

אייל גולן, דניאל גרינברג. ניר פקין
באה לעזרת החבר. אייל ודניאל/ניר פקין

ובמקום הראשון, זוג שאם היה לומד דבר או שניים מהזוג הקודם אולי היה שורד ולא נפרד - ככה זה שיאיר נתניהו ובת הזוג, סטפני חזניוק, שהגיעה להשקה פחות מיממה לאחר פרסום דבר הפרידה רק בשביל לקבל את הקריזה ולבקש שתעזבו אותה בשקט.

יאיר נתניהו, סטפני חזניוק. אינסטגרם, צילום מסך
ביוש. יאיר וסטפני/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully