וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם הזיעו, אבל מי הכוכב הבינלאומי הכי לוהט שביקר כאן בקיץ?

וואלה! סלבס

2.8.2019 / 0:42

זמרים, שחקנים, אמנים, אבל בעיקר אנשים מאוד, מאוד מפורסמים ברחבי הגלובוס נחתו בשבועות האחרונים בארץ הקודש. כולם עשו לכם ולוואלה! סלבס חם בגוף, אבל מי מהם באמת גרם לכם להזיע? ג'יי לו, בון ג'ובי או מדונה - אתם קובעים

ג'ניפר לופז עם אלכס רודריגז בתל אביב (צילום: ניר פקין)

מי חשב שקיץ 2019 יהיה זה שיביא לארץ הקודש כמה מהאנשים הכי מוכרים בעולם, לביקור נוצץ באזור? נכון, רובם הגיעו לכאן דווקא למטרות ביזנס, אבל לא יכלו שלא לשלב גם כמה רגעים של פלז'ר - אם כבר הגיעו עד לכאן. אתם יודעים מה פלז'ר אומר: וואלה! סלבס שרודפת אחריהם כדי להביא לכם את התיעוד והתמונות הכי מרגשים של הכוכבים הגלובליים בארץ חמדת אבות.

ג'יי בלווין. אמיר יעקובי,
חם להם כאן. ג'יי בלווין עם סטטיק ובן אל תבורי בראשל"צ/אמיר יעקובי

זה התחיל במדונה שהגיעה לעשות את האירוויזיון ועל הדרך יצאה לחגוג, המשיך עם שרה ג'סיקה פרקר שחוותה את הסיטי המקומית לארוכה ולרוחבה, הגיע לשיא עם הגיחות המדוברות של ג'ניפר לופז ובון ג'ובי שנתנו כאן שואו מקומי ואפילו לא פגשו את כריס מרטין או ג'יי בלווין הלטיני שבילו לא יותר מ-48 שעות בתל אביב.

רכלו על הביקורים המפורסמים באינסטגרם

כולם, הרימו עם הישראלים, אך גם גרמו לכמה מעריצים להזיע יותר מעוד גל חום בשיאו של חודש יולי - רק שכעת, וואלה! סלבס רוצה שתצביעו ותבחרו, איזה ביקור בינלאומי לוהט הכי הלהיב אתכם? יאללה, אתם קובעים.

עוד בוואלה!

כוכב "הכלה מאיסטנבול" לא אוהב אתכם, אלא את הכסף שלכם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully