וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כוכבת הילדים כמעט נרמסת על ידי המעריצים ובורחת

צילום: יעקב זאדה

25.7.2019 / 0:10

רגע לפני שסיימה הופעה בקניון - קהל מעריצים גדול החל לעלות על הבמה במטרה לקבל סלפי עם אנה זק וכמעט ורמס אותה, אלא שברגע האחרון המאבטחים הצליחו לחלץ אותה והיא ברחה מהמקום במנוסה. וואלה! סלבס מעריצה

אנה זק/יעקב זאדה

אין מי שלא העריץ כוכב כזה או אחר - בין אם זה ללכת להופעות, לתלות פוסטרים, לבקש סלפי, חתימה או סתם לקבל חיבוק חם ואוהב, אבל נראה שאת המקרה הזה, כוכבת הרשת, אנה זק, לא תשכח עוד הרבה זמן. בכל זאת, היא כמעט יכלה לסיים אותו בבית חולים. לא מאמינים? צפו בוידאו.

אנה זק. ניר פקין
בסך הכל רצתה להופיע. אנה/ניר פקין

זק, שנחשבת לאחת מכוכבות הרשת הגדולות שידעה מדינת ישראל, הגיעה אתמול (ד') לקניון בקרית אונו - שם נתנה הופעה אל מול מאות ילדים נלהבים שהגיעו לראות את הכוכבת שלהם מקרוב. רגע לפני שנפרדה מהם לשלום, הבינו הילדים שזו ההזדמנות האחרונה שלהם לחתימה או סלפי והחלו להתקרב לבמה במטרה לגעת בכוכבת הצעירה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אנה זק. ניר פקין
תברחי!/ניר פקין

בשלב מסוים, העניינים יצאו מכלל שליטה והקהל הרב החל לאגוף את אנה מכל הכיוונים מבלי אפשרות לתת לה לצאת - כאן, התערבו המאבטחים והמנהלים של הכוכבת וניסו למלט אותה מהמקום. לבסוף, היא הצליחה להשתחרר מההמון והחלה לרוץ בבהלה ברחבי הקניון אל כיוון החניון הישר אל הרכב שלקח אותה הביתה.

וואלה! סלבס רודפת רק אחרי הקצב שלה ורק ביום ראשון שהוא מביא בשר טרי.

אנה זק. אביב חופי
כמעט נרמסה/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully