וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנה איבגי עוברת לעולם הילדים

28.7.2019 / 0:06

אחרי שכבשה כמעט כל תפקיד דרמטי נחשב, עכשיו דאנה איבגי עוברת לעולם הילדים בקומדיה לבני נוער - בה תגלם את אחותו של לא אחר מאשר יובל סמו. וואלה! סלבס מתגלגלת מצחוק

אירוע הלן. ניר פקין
מוכשרת. דאנה/ניר פקין

את דאנה איבגי ראיתם כבר כמעט בכל תפקיד אפשרי - מראש משפחת מאפיה דרך חיילת בצה"ל ועד לבחורה בעלת מוגבליות, נראה שאיבגי המוכשרת יודעת להיכנס לכל דמות אפשרית, עכשיו מגיע המבחן האמיתי בו תאלץ לעשות השחקנית ההורסת מעבר לעולם הילדים בדרמה קומית חדשה לצד לא אחר מאשר יובל סמו.

דאנה איבגי. איציק בירן,
עוברת לעולם הילדים/איציק בירן

כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס, עובד סמו בימים אלו על קומדיה חדשה בשם "אבא מטפלת" סמו, שתעלה בערוץ ניק בהפקת יואב גרוס, ביחד עם אלעד חן ורז יובן, יגלם ותגולל את סיפור חייו של אייל מנסיני - אב חד הורי, מובטל שמנסה להעניק לבתו, שקד, חיים טובים אך ללא הצלחה, כך שביום הולדתה ה-12 הוא מבין שהוא לא ממש מצליח כשאחותו (אותה תגלם איבגי) מבטיחה לשקד כרטיס טיסה לפריז בזמן שהוא מגיש לה מתנה די עלובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דאנה איבגי. ניר פקין
כוכבת/ניר פקין

מאותו רגע, סמו מנסה לעשות הכל בשביל לקנות את כרטיס הטיסה בעצמו אך ללא הצלחה רבה כי אף אחד לא מוכן להעסיק אותו - מה שגורם לו לנסות להתקבל לעבודה כאופר בבית משפחה עשירה, אלא שבמקום לעשות את זה כגבר הוא מחליט להתחפש לאישה בשם לילי שמיד מתקבלת לחיק המשפחה והופכת לסופר נני מצחיקה.

אחות של וואלה! סלבס הבטיחה לה שתאסוף אותה מהגן כשהייתה בת 3. מאז עברו 50 שנה והיא עדיין מחכה.

דאנה איבגי. רפי דלויה
עכשיו גם לילדים/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully