וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלב הלוהט שהולך לכבוש את האי של הישרדות

26.7.2019 / 0:04

בזמן ששני גולדשטיין פצחה בזוגיות חדשה ויצאה מהארון, ניבר מדר והחבר העשיר שלה, ריצ'י עקיבא החליטו לשים קץ לזוגיות שלהם - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה/וואלה

את הרשימה נפתח עם וידוי מרתק של האישה, הסטייל והדרקונים - דורין אטיאס - שסיפרה בריאיון מיוחד לוואלה! סלבס כי בעבר הרחוק אחד מהאנשים היותר מוכרים בתעשיית הבידור איים להרביץ לה זאת לאחר שהעבירה עליו ביקורת לא טובה.

דורין אטיאס למשביר לצרכן. שי יחזקאל,
בלי אלימות. דורין/שי יחזקאל

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא מישהו שאולי עדיף שלא יפגוש את אטיאס ברחובות תל אביב, אז תגידו שלום לג'ון בון ג'ובי שנחת השבוע בישראל לרגל הופעתו שנערכה אתמול בפארק הירקון. בון ג'ובי הגיע במהלך השבוע למסעדת קוואטרו זאת לאחר שבביקור הקודם שלו ביקר במסעדה אחרת של השף אביב משה ונהנה ממעשה ידיו. כמה נהנה? הוא השאיר 20 אחוז טיפ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בון ג'ובי. מסעדת קוואטרו,
נדיב. ג'ון ואביב/מסעדת קוואטרו

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת מישהי שאולי תפגוש את בון ג'ובי ברחובות הוליווד, בטח עכשיו כשהיא רווקה מבוקשת כי ניבר מדר ובן הזוג העשיר שלה, ריצ'י עקיבא, החליטו שעם כל הכבוד לאהבה - עדיף להם לישון באלכסון ובנפרד, כך שלאחר מספר חודשי זוגיות, הם החליטו לשים קץ לקשר.

ניבר מדר עם ריצ'י עקיבא בקאן. GettyImages
נפרדו כידידים. ניבר וריצ'י/GettyImages

אל המקום השני והמכובד מגיעות שתי בנות שיש לקוות שלא יסיימו כמו הזוג מהאייטם הקודם - ככה זה ששני גולדשטיין מחליטה לפרסם ברבים את הזוגיות שלה עם עדי כרמלי ועל הדרך גם לצאת מהארון ולספר על כך לעולם והכל, כמה מפתיע, באירוע יחצני שעל ההגעה אליו היא מן הסתם קיבלה תשלום יפה.

שני גולדשטיין. רפי דלויה
לסבו שיק. שני ועדי/רפי דלויה

ובמקום הראשון, מישהו שיכול לקבל מספר טיפים מצמד הבנות שיצא מהארון כי אחרי שזכה ב"האח הגדול VIP", עכשיו אסף גורן ינסה את מזלו באותה מתכונת רק של תכנית ריאליטי אחרת בשם "הישרדות". לעומת גורן, מי שהחליטו לוותר על התענוג הם סטפן, הדי ג'י סקאזי וטום באום.

אסף גורן. ניר פקין
ניפגש על האי. אסף/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully