וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בון ג'ובי זולל במסעדה מקומית, כמה טיפ השאיר?

24.7.2019 / 12:53

בזמן שכל הצוות שלו זלל במסעדה שקרובה למלון, הזמר המפורסם העדיף לחזור למסעדת השף אביב משה, שהאכיל אותו גם בפעם הקודמת, ונהנה ממנה מיוחדת שהכין עבורו השף. וואלה! סלבס בולסת

בון ג'ובי. מסעדת קוואטרו,
היוש. בון ג'ובי/מסעדת קוואטרו

נראה שהזמר המפורסם, בון ג'ובי, מאמין שמתכון ישן לא מחליפים - לפחות בכל הנוגע לקיבה הסלקטיבית שלו, כך שבמקום לבחון שלל מסעדות בזמן הביקור שלו בישראל, הוא העדיף לחזור לידיו המוכשרות של השף אביב משה, שאירח אותו אתמול (ג') במסעדת "קוואטרו" בתל אביב, והכין שלל מטעמים מיוחדים לפי בקשתו.

בון ג'ובי. מסעדת קוואטרו,
עם השף/מסעדת קוואטרו

אמש, לאחר שהתמקם סוויטה הנשיאותית שלו שבמלון "דן" - החליט הזמר המפורסם, שיופיע בפארק הירקון ביום חמישי הקרוב, לצאת קצת מהמלון, כך שבזמן שכל צלמי הפפראצי קיבלו מידע כי הוא מתכוון להגיע למסעדה תל אביבית מקומית אך נתקלו רק בצוות שלו, הסולן של הלהקה בחר להגיע למסעדה של משה, שכזכור, האכיל אותו גם בפעם הקודמת שביקר במסעדת "מסה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בון ג'ובי. מסעדת קוואטרו,
הכינו לו תפריט מיוחד/מסעדת קוואטרו

אז אם תהיתם מה הבחור המזמר אוהב לאכול, וואלה! סלבס כאן כדי לספר לכם שבתפריט המיוחד היה טרטליני כמהין, סשימי, קפרצ'יו עגבניות ואפילו מנה מיוחדת של סשימי אבטיח שהוכנה על ידי השף לבקשתו של הזמר המפורסם.

אם תהיתם לגבי גובה הטיפ שהשאיר אחד האנשים המפורסמים בעולם, אז מקורות יודעי דבר, מסרו כי ג'ון המתוק השאיר טיפ יפה מאוד, כזה שמגיע לגובה של 20 אחוז מהחשבון הכללי ששילם. עניין של כמה מאות שקלים.

וואלה! סלבס משאירה טיפ: קחו פרי ותהיו לי בריאים.

בון ג'ובי. מסעדת קוואטרו,
יצא שבע/מסעדת קוואטרו
  • עוד באותו נושא:
  • בון ג'ובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully