וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו! מי הכוכבים שסירבו ל"הישרדות VIP"

24.7.2019 / 10:54

אחרי שדוד דביר ואסף גורן אמרו כן, נראה שיש כמה כוכבים שפחות התחברו לקונספט של אכילת אורז וקוקוס והחליטו לוותר על החוויה, כך שענו בשלילה להצעת ההפקה להשתתף בעונת הסלבס של ":הישרדות". וואלה! סלבס שלילית

הישרדות. משה נחומוביץ',
מי אמר לא?/משה נחומוביץ'

רק בשבועות האחרונים וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם כי השופט המרקד, דוד דביר, והזוכה של "האח הגדול", אסף גורן, נמצאים במגעים מתקדמים עם הפקת התכנית "הישרדות" לקחת חלק בעונת ה-VIP, וכבר היום (ד') אפשר גם לעדכן שהיו מפורסמים שפחות היו בעניין, כך שענו בשלילה להצעת ההפקה ולא הסכימו לקחת חלק בעונה הבאה.

בואו לרכל על העונה החדשה של "הישרדות" באינסטגרם של וואלה! סלבס

טום באום. ניר פקין
תודה אבל לא תודה. טום/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי בין השמות הרבים שפנו אליהם על מנת להשתתף ב"הישרדות VIP" אפשר למצוא לא מעט שמות מפורסמים אבל בין אלו שלא הסכימו לשמוע את הפרטים או אפילו להגיע לפגישה על מנת לבדוק את האופציה אפשר למצוא את הדי ג'י הבינלאומי סקאזי שהחליט שעם כל הכבוד לחוויה, הוא מעדיף לוותר. ממש כמוהו חשב גם הזמר סטפן שסירב להצעה המכובדת של ההפקה וגם, שימו לב, טום באום, שנחשף לעולמכם בתכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" אבל הבין שהספיקה לו תכנית אחת ואמר "תודה אבל לא תודה".

13 נמסר בתגובה: "אנו שמחים על ההתעניינות לקראת צילומי העונה החדשה של הישרדות, אנו נמצאים כרגע בשלבי ליהוק ולא נתייחס בשלב זה לזהות המתמודדים".

וואלה! סלבס סירבה להשתתף ב"מאסטר שף" כי היא בסך הכל עבד במטבח של עצמה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סטפן זמר. ראובן קסטרו
לא יחשוף קוביות על האי. סטפן/ראובן קסטרו
סקאזי. ניר פקין
מעדיף לנגן. סקאזי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully