וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בון ג'ובי ולהקתו נחתו בארץ הקודש

צילום: מורן קריב

22.7.2019 / 19:00

רגע לפני שהם עולים על הבמה בפארק הירקון בפעם השנייה ונותנים בראש - הזמר המפורסם נחת ביחד עם הלהקה שלו בשדה התעופה בן גוריון ומשם המשיך הישר אל הסוויטה הנשיאותית שמחכה לו במלון על חוף הים בתל אביב. וואלה! סלבס אם אלו החיים

בון ג'ובי/מורן קריב

אם חשבתם שעומר אדם עשה היסטוריה והיסטריה בפארק הירקון, כנראה שכחתם מה קרה כאן בשנת 2015 כשלהקת בון ג'ובי נחתה בישראל וחשמלה את פארק הירקון עם עשרות אלפי מעריצים שבאו לצפות בלהקה מופיעה בפעם הראשונה מאז שהוקמה. אז מה הפלא שהם כל כך התלהבו עד שהחליטו לחזור שוב לעוד הופעה?

בואו לרכל על הביקור של בון ג'ובי באינסטגרם של וואלה! סלבס

בון ג'ובי. ליאור כתר,
וולקם!/ליאור כתר

אז נכון, אמנם לקחו להם ארבע שנים, אבל היי, מתי בפעם האחרונה שמעתם על אמן בסדר גודל כזה שחוזר להופיע בארץ הקודש? הפעם הסולן והלהקה שלו החליטו להגיע מוקדם מהרגיל, כך שאם זמרים בינלאומיים נוחתים בישראל 24 שעות לפני ההופעה, הרי שלהקת הרוק המפורסמת הגיעה שלושה ימים לפני ההופעה הגדולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בון ג'ובי. ליאור כתר,
הבאנו שלום עליכם/ליאור כתר

הערב (ב'), נחתו חברי הלהקה בשדה התעופה בן גוריון - שם אספו אותם הוואנים השחורים הישר אל הסוויטות הנשיאותיות שחיכו להם במלון "דן" שעל חוף הים של תל אביב ושהוכנו במיוחד עבורם עם כל הדרישות המיוחדות. החבורה העליזה תסתובב בתל אביב ובאתרים בישראל במהלך הימים הקרובים, כך שכדאי שתפתחו את העיניים היטב, מי יודע, אולי תפגשו אותם שותים קפה בשדרות רוטשילד?

וואלה! סלבס נחתה בישראל בפעם השנייה רק בשביל לקבל את הבוטנים בטיסה.

בון ג'ובי. ליאור כתר,
חומוס?/ליאור כתר
  • עוד באותו נושא:
  • בון ג'ובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully