וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוהקת עד דמעות: כלת הקיץ המפורסמת הכי מרגשת היא...

26.7.2019 / 0:10

כולן יפות, כולן מפורסמות, כולן כבר נשואות - אבל רק אחת מהן תהיה הכלה הנוצצת שהכי אהבתם. וואלה! סלבס מציגה לכם את הנשים שהתחתנו הקיץ, כדי שתבחרו ותדרגו את מי הכי נהניתם לראות ביום חגה

שיר אלמליח/החתונה של שיר אלמליח ומייקל זנזורי (צילום: עידן חסון)

זה קורה בכל קיץ מחדש, עם תחילת עונת החתונות הלוהטת בארץ הקודש - גם ביצת הבידור חוגגת כמה מאירועי האיחוד המרגשים ביותר בשנה: חתונות נוצצות שכוללות חצי אחד, לפעמים שניים מפורסמים שהופכים את האירוע למרגש עבור החוגגים בהן וגם עבור המעריצים וסתם סקרנים שרוצים לבחון את שמלת הכלה, העניבה של החתן או מה לבשו המוזמנים היפים והמוכרים האחרים.

כלות קיץ 2019 סלבס. מערכת וואלה! NEWS
מי הכלה הכי יפה במלמלה?/מערכת וואלה! NEWS

אבל עם כל הכבוד לעיתוב השולחנות, הדי ג'יי או אמא של הכלה, אף אחד לא זוכר את הקייטרינג ומי החזיק את החופה, רובכם בכלל מדברים על הכלה, לא? במיוחד, אם מדובר באחת מוכרת ונהדרת כמו מגי אזרזר, אגם רודברג או נעם פרוסט.

רכלו על הכלות מהוללות גם באינסטגרם

וואלה! סלבס, שראתה הרבה נשים בלבן בשבועות האחרונים, החליטה לרכז כאן כמה מהכלות המרגשות בשמלות בוהקות - רק כדי שאתם תוכלו לבחון, לדרג ולבחור מי מהן הכי ריגשה אתכן בלבוש המסורתי עם הטוויסט. האם מדובר בשיר אלמליח, דוגמנית הרשת נטע אלחמיסטר או בכלל בשחקנית הבריטית סופי טרנר שנישאה לאח ג'ונאס? דרגו את הכלה שאתם הכי אוהבים.

עוד בוואלה!

יכול להיות שעומר אדם ישתתף ב"חתונה ממבט ראשון VIP"?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully