וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מיליונר חדש נולד בביצה המקומית

18.7.2019 / 0:49

בזמן ששיר אלמליח התחתנה בפעם השנייה עם בחיר ליבה, דני קושמרו ובת הזוג שלו קיבלו לאוויר העולם את בתם המשותפת - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה ג'ובאני רוסו/וואלה

את הרשימה נפתח עם הנערה הצעירה שהצליחה לעשות פה היסטוריה והיסטריה, אלין כהן כמובן, שבימים אלו לא רק משיקה קו משקפיים חדש עם רשת מצליחה אלא גם משיקה את החבר החדש שלה, שהוא במקרה (או שלא) הבן של כדורגלן העבר, אמיר שלח.

אלין כהן. שוקה כהן
זוג לוהט. אלין וטום/שוקה כהן

נמשיך למקום הרביעי, שם נמצאת מישהי שגם מצאה אהבה ובקרוב גם תמסד את היחסים שלה, רק שאצלה הכל קרה הפוך - ככה זה שדנה גרוצקי מסתירה את האהבה שלה במשך שנה שלמה, מקבלת גט מהגרוש רק בשביל לקבל הצעת נישואים מספר שבועות אחרי ואז, ורק אז, היא גם עוברת לגור עם הארוס שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דנה גרוצקי וארוסה, אסף ליס. אינסטגרם, צילום מסך
מובינג. דנה והארוס/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד מישהי שלא חיכתה יותר מדי זמן והתחתנה אחרי כשנה אחת של זוגיות, קוראים לה שיר אלמליח ובתחילת השבוע היא צעדה אל עבר החופה ונשבעה אמונים לבן זוגה, מייקל זנזורי בחתונה אינטימית שכללה גם חברים מהתעשייה.

שיר אלמליח. עידן חסון,
סיבוב שני. שיר ומייקל/עידן חסון

אל המקום השני והמכובד מגיע אחד המגישים היותר לוהטים על המסך שאמנם לא מיסד את היחסים אבל זה לא הפריע לו להביא ילדה מתוקה לאוויר העולם, אז תגידו המון מזל טוב לדני קושמרו שביחד עם בת הזוג שלו, אנג'ליקה, קיבלו בתחילת השבוע את בתם הראשונה.

דני קושמרו. שוקה כהן,
מזל טוב! דני ואנג'י/שוקה כהן

ובמקום הראשון, איך לא, הישרדות VIP - אחרי חודשים ארוכים של עצבים מרוטים, עצי קוקוס ולא תככים, מזימות ומריבות על אורז, הגיעה לסיומה עונת הסלבס של תכנית הריאליטי, כך שכנגד כל הסיכויים ולמרות שכולם היו בטוחים שנעמה קסרי קוטפת את המקום הראשון, היה זה ג'ובאני רוסו שזכה במיליון.

ג'ובאני רוסו. ניר פקין
הזוכה הגדול. ג'ובאני/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully