וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הגיל, זה תרגיל: מי המפורסם שנראה הכי טוב כמבוגר?

וואלה! סלבס

19.7.2019 / 0:52

שמעתם על האפליקציה שמשגעת את הרשת - ומסייעת לכם לבחון איך תראו כאנשים שהגיעו לגבורות? אז וואלה! סלבס החליטה לנסות אותה על כמה מהאנשים הכי מוכרים בביצת הבידור ולתת תכם לקבוע, מי הסטאר שיתבגר נהדר? אתם בוחרים מבין הזקנים

זה קורה אחת לכמה חודשים, כשאפליקציה, טרנד ויראלי או פילטר חדש משגע את חובבי הרשתות החברתיות, אלה שממש עוקבים ומעודכנים במה שנעשה בין האינסטגרם לפייסבוק. בימים של קיץ 2019, נדמה שכולם בחנו, דיברו או ניסו את אפליקציית "FaceApp" - זו שכוללת פילטר שעושה את כולם מבוגרים, אבל מאוד, כך שאפשר לשער מה יבחנו מול המראה כשיגיעו לגבורות, אי שם בגילאי 70 או 80 פלוס.

כדי שלא תצטרכו להתאמץ ולנחש איך יראו אנשי הבידור שאתם הכי אוהבים, כמו רותם סלע, אייל גולן, ג'ובאני רוסו או גל גדות, כשיגעו לגיל מתקדם (מאוד מתקדם!), וואלה! סלבס החליטה לעשות עבורכם את העבודה ולהציג בפניכם את האושיות, בהן גם אביבית בר זוהר ואסי עזר, בתור בוגרים בהחלט, פלוס העור הנפול וקמטי ההבעה הטבעיים בהחלט.

רכלו על הכוכבים כמבוגרים גם באינסטוש

תוצאות מדהימות של סבאל'ה וסבתוש שהיו יפים, אמיצים ונוצצים בשנת 2019? זה לא בחינם - עכשיו, אתם מוזמנים לראות, לצחוק ולהתרגש, להתלבט ואז גם להחליט מי לדעתם הכי מרגש בתור כוכב (עבר?) שהגיע לגבורות. האם דווקא עדן בן זקן עם הקמטים או שמא אילנית לוי עם שיער שיבה? יאללה, כתבו בתגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully