וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: נעמה וליהיא מתפוצצות על שמחה גואטה

צילום: ספלאש, ניר פקין

12.7.2019 / 4:01

בזמן בהפקת הריאליטי "לאהוב את אנה" מחפשים אחר הרווקה המפורסמת החדשה, ב"הישרדות VIP" כבר החלו בשלב הליהוקים וגם, הסכסוך של השורדות ששבר את כל הכלים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, בואו נתחיל

הרשימה/וואלה

בואו נתחיל עם קצת חדשות טובות כי נראה שלדוגמנית הבינלאומית, קנדל ג'נר, יש חבר חדש, ושימו לב - כמה מפתיע - הוא גם שחקן כדורסל, ולא רק זה, הוא גם משחק בליגת ה-NBA, כן, ממש כמו האקס האחרון שלה.

קנדל ג'נר. ספלאש
חבר חדש. קנדל/ספלאש

ואם כבר קנדל ג'נר, אז בזמן שהיא ניסתה לעשות את אתגר הבקבוק כשהיא נוסעת על אופנוע ים, יש מי שהצליח לעשות את האתגר קצת יותר מעניין, קוראים לו מייקל לואיס והוא ניסה לפתוח את פקק הבקבוק, תאמינו או לא, בעזרת איבר המין שלו. לא מאמינים?

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
מייקל לואיס. צילום מסך
רגל שלישית. מייקל/צילום מסך

אמרתם אתגרים אמרתם אנה ארונוב, שהאתגר האחרון שלה היה לחפש אהבה אל מול עם ישראל כולו והיא אפילו צלחה את האתגר ולא רק שמצאה אהבה אלא גם התחתנה איתו, אז בזמן שהיא חיה באושר ועושר - בהפקת התכנית כבר מחפשים אחר הכוכבת הרווקה הבאה שתסכים להיכנס לנעליה כך שבין השמות שעלו אפשר למצוא את מורן אטיאס, טיטי איינאו והאקסית של בן אל תבורי - אורטל עמר.

אנה ארונוב. מערכת וואלה! NEWS
מי תכנס לנעליה? אנה/מערכת וואלה! NEWS

עדיין בענייני ליהוקים כי רגע לפני הגמר הגדול של "הישרדות VIP" בערוץ 13 כבר עובדים על העונה הבאה וכן, גם היא תהיה כזו של מפורסמים. לוואלה! סלבס נודע כי מי שנמצא במשא ומתן מאוד מתקדם עם ההפקה הוא לא אחר מאשר שופט הריאליטי, דוד דביר, שזכור לכם כשופט הקשוח מ"נולד לרקוד".

דוד דביר. אביב חופי
מרחבת הריקודים. דוד/אביב חופי

ובמקום הראשון, כן, ברור שעדיין בענייני הישרדות, כי נראה שלמרות האידיליה שניסו לצייר שלוש הבנות הבולטות של הסדרה - נעמה קסרי וליהיא גרינר לא ממש מסתדרות עם הגברת שמחה גואטה וטוענות שהשתן עלה לה לראש, "היא טוענת שהיא הגיעה לגמר בזכות עצמה", אמרה גרינר, "וזה ממש לא נכון, הכל בזכות נעמה".

הרשימה הישרדות. מערכת וואלה! NEWS
קרב חתולות/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully