וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם צריכים וייז בשביל השמלה הנועזת של דניאל גרינברג

13.7.2019 / 0:01

קשה להיות מפורסם, כזה שצריך להתגנדר ולהדהים בכל פעם מחדש - אך לא תמיד כולם מצליחים לעמוד במשימה. הפעם, דניאל גרינברג בשמלה שקשה להתמצא בה, אביבית בתחפושת של ביג בירד ושמחה גואטה עם פפיון שבדרך כלל עוטפים איתו מתנה. וואלה! סלבס ג'ואן ריברס

צהוב זה השחור החדש/מערכת וואלה

בואו נשים את הקלפים על השולחן: לא כולם התברכו בחוש סטייל מפותח. אך כשאתם יוצאים מהבית סביר להניח שלא יתעדו את הלוק הקשה שהרכבתם לכם, אך הסלבס לעומת זאת - ככל הנראה יאלצו להכות על חטא.

בטוח שגם לכם קורה שאתם מעלעלים בדפי המגזין, בוחנים את עמודי האינסטגרם של המפורסמים או נתקלים בתמונה של אושיה שאתם ממש אוהבים - אז היושבים במערכת וואלה! NEWS החליטו שהגיע הזמן לומר את כל מה שעובר בראשכם ופשוט לא העזתם לפלוט, טוב נו, אולי קצת יותר מזה. בכל שבוע יבחרו כמה לוקים שנלבשו על ידי מיטב הסלבס מארץ הקודש ומהעולם ו"יזכו" לברכות, הערות והארות מצד מומחי המערכת: ליהי עטר בכר, אמיר צומר ואדם סרור.

איזה לוק הכי מזעזע לטעמכם? רכלו באינסטגרם של וואלה! סלבס

דניאל גרינברג. רפי דלויה
שמישהו יפעיל וייז. דניאל/רפי דלויה

הפעם דניאל גרינברג כובשת בשמלה סקסית ונועזת במיוחד אבל כזו שתאלץ אתכם להפעיל וייז על מנת להתמצא במה שקורה שם מאחר והיא עמוסה בפתחים, שסעים ושאר שטיקים שיגרמו לכם להתבלבל בדרכים, אבל זה כלום לעומת התחפושת החדשה שרכשה לעצמה אביבית בר זוהר - למבוגרים שביניכם היא בוודאי תזכיר את הדמות ביג בירד מ"רחוב סומסום". ולקינוח, רגע לפני הגמר הגדול, אי אפשר בלי קצת שמחה גואטה שהגיעה להופעה של שקד קוממי וחשה שהיא המתנה אחרת אי אפשר להסביר את הפפיון שעיטר את ראשה. צפו, חשבו ובחרו את המראה שהכי עשה לכם את זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully