וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמה קסרי וליהיא גרינר נגד שמחה גואטה: "שכחה מאיפה באה"

11.7.2019 / 11:45

רגע לפני הגמר הגדול, נראה שהסכסוכים בין השורדים לא מפסיקים לרגע, כך שבתקופה האחרונה נוצר קרע בין שתי החברות הטובות - ליהיא גרינר ונעמה קסרי - לבין הנמסיס שמחה גואטה. "אני סחבתי אותה על הגב שלי". וואל

שמחה גואטה. מערכת וואלה! NEWS
לא נרגעות/מערכת וואלה! NEWS

אם חשבתם שהחיים על האי של הישרדות היו קשים, מלאי תככים, מזימות ומריבות, כנראה שאתם לא באמת יודעים מה קורה בחיים האמיתיים של השורדים בימים שאחרי התכנית, כך שאם תשאלו את החברות הטובות - ליהיא גרינר ונעמה קסרי - הן ממש לא מתכוונות לחזור להיות חברות של הנמסיס מהאי, שמחה גואטה.

בואו לרכל על הסכסוך באינסטגרם של וואלה! סלבס

נעמה קסרי, ליהיא גרינר. שלומי צ'יקונה,
ראית מה היה אמרה? ליהיא ונעמה/שלומי צ'יקונה

כזכור, על האי, צמד החמד דווקא חיבב את גואטה ואפילו תמך בה ועזר לה לאורך הדרך, מי שהציץ במדורי הרכילות יכול היה גם לראות את האידיליה בין שלוש הבנות בימים שאחרי הצילומים, אז מה קרה שהיום שתי החברות הטובות לא ממש מוכנות לדבר עם גואטה ובטח שלא לשמוע ממנה? אז זהו, שקרה הרבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שמחה גואטה. לנס הפקות,
כבר לא בחבורה. שמחה/לנס הפקות

"התפייסנו, הכל טוב, אבל אנחנו כבר לא חברות", אמרה גרינר בשיחה עם וואלה! סלבס, "אני מרגישה שהיא לא מאה אחוז איתי, שהיא לא אמיתית, שהיא פייק. אני לא יכולה לסבול את זה שהיא אומרת שהיא הגיעה לגמר בזכות עצמה וזה לא נכון!", אמרה השורדת ההריונית והמשיכה, "היא לא עשתה כלום, היא נשארה אך ורק בזכות נעמה, וזה פשוט מבאס לשמוע אותה אומרת את זה ולא לזכור מי עזר לך לאורך כל הדרך".

נעמה קסרי. שלומי צ'יקונה,
סחבה אותה על הגב. נעמה/שלומי צ'יקונה

גם לגברת קסרי, שזה עתה ילדה, היה לא מעט לומר על הפרשה, "יש את הכימיה על האי ויש את החיים האמיתיים ולפעמים החיבור על האי לא יכול להמשיך בחיים האמיתיים".

- תסבירי

"ההתנהלות שלה אחרי כל פרק, הרגשתי שהיא שכחה מאיפה היא באה, שהיא שכחה את העובדה שסחבתי אותה על הגב שלי למעמד הזה, בלעדי היא לא הייתה מגיעה לגמר וזה ידוע. אני עמדתי על עמודים 4 שעות כי היא לא הייתה מסוגלת לעמוד במשימה. בלעדי היא הייתה עפה 200 פעם והיא שכחה את זה ולא מעריכה, אז נוצר חוסר התאמה בינינו".
וואלה! סלבס סוחבת את בעלה כל יום על הגב שלה עד כיכר המדינה שיקנה לה מתנה.

ליהיא גרינר, שמחה גואטה. אביב חופי
ניצחה בזכות נעמה. ליהיא ושמחה/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully