וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם הודחו, אבל למי הכי הגיע להיות בגמר "הישרדות VIP"? בחרו

12.7.2019 / 4:17

אחרי ימים ושבועות ארוכים על האי של "הישרדות", נבחרה השלישייה שמועמדת לתואר "השורד האחרון" של עונת האח"מים - אבל אחרי שצפיתם בכל הפרקים, וואלה! סלבס רוצה שתצביעו למודח VIP שאולי היה ראוי יותר להשתתף בגמר ולגרוף את המיליון. אתם מכריעים

הישרדות VIP 3 ביולי 2019. צילום מסך
היה מישהו שלא ראוי לגמר העונה? "הישרדות VIP"/צילום מסך

נו, אחרי חודשים שבהם ראיתם את משתתפי "הישרדות VIP" מתאמצים וקופצים על חוף אי בודד, רצים ונאבקים מול המצלמות, זוממים, אוכלים (בקושי) וישנים (אפילו פחות), מזיעים וקופאים כשהם חמושים פחות או יותר בבגדי ים ובנדנות לגופם בלבד - חושבים שהשלושה המתאימים הגיעו למעמד הגמר ומתמודדים על תואר "השורד האחרון" ועל הפרס הגדול? אז זהו, אפשר למצוא כמה כאלה שזה כנראה מוצא חן בעינם פחות, אלה שהתחרו מולם והודחו אחד אחרי השנייה.

רכלו על השורדים גם באינסטגרם

נכון, עינת ארליך וג'וזי זירה, ליהיא גרינר ושקד קוממי, אולי לא הצליחו לעמוד בפני הבריתות של שאר חבריהם והודחו מבעוד מועד, אבל היי - אחרי שצפיתם בכמה וכמה פרקים של הריאליטי, וואלה! סלבס נותנת לכם הזדמנות לתקן את העוול, או לפחות לומר את מי מבינם הייתם משלבים בשלישיית הגמר.

אייל ברקובר? אורין ג'ולי? אירה דולפין או דווקא מישל טרוני? את מי אתם הייתם שמחים לראות קוטף את הפרס הגדול? כעת, זה הזמן שלכם לשמש כחבר מושבעים ולהאדיר, במקום להדיח, את השורד האח"מ החביב עליכם. קדימה, למה אתם מחכים, צאו לדרך!

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully