וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקנדל ג'נר יש חבר חדש. כן, שוב כדורסלן

8.7.2019 / 10:50

נראה שלטופמודל המפורסמת יש חולשה לשחקני כדורסל, בעיקר כאלו שמשחקים בליגת ה-NBA אחרת איך תסבירו את זה שהיא שוב נצפתה עם שחקן כדורסל מפורסם? וואלה! סלבס קולעת מהשלשה.

קנדל ג'נר. GettyImages
שוב מאוהבת. קנדל/GettyImages

נראה שיש משהו בגנים המשפחתיים של משפחת קרדשיאן שמושך אותם לסוג מסוים מאוד של גברים - גבוהים, חסונים, שחקני כדורסל והכי חשוב שישחקו בליגת ה-NBA אחרת זה לא שווה. מאיפה המסקנה הזו הגיעה? הנה, רק תראו את האחות הכי יפה במשפחה, קנדל ג'נר, שרגע אחרי שנפרדה משחקן הכדורסל, בן סימנס, עכשיו מדווחים האתרים מעבר לים שהיא כבר אוחזת בחבר חדש, שהוא, במקרה או שלא, שחקן כדורסל שמשחק בליגת ה-NBA.

קנדל ג'נר. splash
לא נמאס לך משחקני כדורסל?/splash

ג'נר, שנפרדה מסימנס במאי האחרון ממש מספר ימים לאחר שאמרה בריאיון למגזין אופנה שהיא רואה את עצמה מתחתנת איתו, נצפתה בשבוע האחרון כשהיא צמודה (מדי!) לשחקן כדורסל אחר העונה לשם קייל קוזמה. על פי הדיווחים השניים שכרו יאכטה פרטית יצאו להפלגה רומנטית ביום העצמאות של ארצות הברית, רגע לפני שקנדל המשיכה למסיבה פרטית במאליבו - שם היא התעלמה לחלוטין מהאקס סימנס שבילה באותה מסיבה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קייל קוזמה, לוס אנג'לס לייקרס. AP
קבלו את החתיך התורן. קייל/AP

אז הגברת ג'נר אמנם לא הודתה כי הם אכן יוצאים, אבל בריאיון שנתנה לתכנית רדיו היא בהחלט רמזה כי משהו מתבשל כשאמרה שיום העצמאות הוא אחד משני החגים האהובים עליה וכי היא מרגישה שבחג הזה יש צורך להיות מאוהב".

וואלה! סלבס מרגישה כל יום צורך להיות מאוהבת. בפחמימות

קייל קוזמה, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
מה דעתכם?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully