וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החתונה: שירי ולירן זו אהבת אמת או פרידה צפויה? הצביעו

וואלה! סלבס

5.7.2019 / 5:01

חודשים ארוכים אחרי שסיימו לצלם את ריאליטי החתונות, מתברר ששירי ולירן מאוהבים מתמיד... אבל וואלה! סלבס זוכרת את טל ואחווה, זוג "נשוי"אחר שסיים יחד - עד לפרידה כואבת. עכשיו, הגיע הזמן שאתם תצביעו אם לדעתכם השניים ישארו ביחד או יסיימו בנפרד

חתונה ממבט ראשון/כתב: אמנון גולדמן. צילום: אבי כהן. עריכה: אביב ארגז. תודה לקארין ארד

זה תמיד מתחיל בהתרגשות מטורפת, כשהקהל בבית לא מצליח לנשום מרוב ציפייה עד שהוא מגלה מי מהזוגות של ריאליטי החתונות נותר יחד ומי החליט שהשידוך קצת פחות עבד לו. ממש לא מזמן, הצופים גילו שכנגד כל הציפיות והסיכויים, דווקא שירי קופפרברג ולירן לוי מתחזקים זוגיות אוהבת ו"נשואים" (טוב, בערך) עד עצם היום הזה. הילולה!

רכלו על ה"נשואים" באינסטגרם

לירן ושירי שירי חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
שירי ולירן מאוהבים על המסך/צילום מסך

עם זאת, לוואלה! סלבס יש זיכרון משובח - כך שהיא יודעת שגם בעונה הקודמת היה זוג שסיים את התכנית ביחד, בשם אחווה סיטבון וטל כוכבא. עם זאת, חודשים ספורים אחרי שנחשפו כמאוהבים, התברר שהקשר עלה על שרטון והשניים העדיפו "להתגרש", גם אם לא כדת וכדין. שירי ולירן, מכירים אותם?

כעת, נשארת שאלה אחת גדולה שתלויה באוויר: האם מקרה טל ואחווה יחזור על עצמו, או שמא החיבור בין שירי ולירן יותר אותנטי, חזק ומרגש יותר, על מנת לנהל זוגיות ארוכה ומשמעותית, כפי ששניהם כנראה רצו כשהחליטו להשתתף בתכנית? וואלה! סלבס רוצה לשמעו מכם מה אתם חושבים, אתם מוזמנים להצביע ולקבוע ומי יודע, אולי הניחוש שלכם יתממש.

עוד באותו נושא

לירן יודע? שירי אהובתו רוכשת מתנה באלפי שקלים!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully