וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדי "הישרדות" מכבסים את הכביסה מול המצלמות

5.7.2019 / 5:24

בזמן שנעמה קסרי הביאה לאוויר העולם את בתה, דנה גרוצקי הודיעה לעולם כולו שהיא מאורסת לבן זוגה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה/מערכת וואלה

את הרשימה נפתח הטופמודל ההריונית, בר רפאלי, שלא רק שהגיעה לאירוע השקה בקניון מקומי וחייכה למצלמות, היא אף הגדילה ועשתה כשהצילה צלם פפראצי מהתנגשות חזיתית עם ילדה קטנה בזמן שזה ניסה לצלם ולראיין אותה.

בר רפאלי. ניר פקין
מצילת חיים. בר/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי שם נמצאת בלונדינית אחרת, דנה גרוצקי שמה, שהודיעה לעולם כולו שבקרוב מאוד היא תצעד אל עבר החופה ותשבע אמונים לבן זוגה בשנה האחרונה, אסף ליס. נראה שהחבר האוהב חיכה בסבלנות עד שהמגישה הלוהטת תקבל את הגט לו ייחלה כל כך הרבה זמן ואז כרע ברך ושלף טבעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דנה גרוצקי וארוסה, אסף ליס. אינסטגרם, צילום מסך
קולולו! דנה ואסף/צילום מסך, אינסטגרם

ואם כבר נישואים, אז הנה חתונה שלא ממש צלחה - בת אל לוי כמובן, שרגע אחרי הפרידה מבעלה יוגב אלקיים, אותו הכירה על המסך הקטן - הגיעה לאירוע יחצני כשהיא אוחזת בחבר חדש ואף טרחה להתמזמז איתו אל מול המצלמות וגם אל מול האקס שהגיע, כמה מפתיע, גם הוא לאירוע.

בת אל לוי אילוסטרציה. שוקה כהן
מוציאה עיניים. בת אל/שוקה כהן

עדיין בענייני ריאליטי, כי במקום השני והמכובד נמצאת לא אחרת מאשר אחת השורדות הכי זכורות של כל הזמנים, נעמה קסרי, שרגע לפני הגמר הגדול - הגיעה לבית חולים, עשתה צ'ק אין במחלקת יולדות ויצאה עם תינוקת חדשה ומתוקה העונה לשם מיכאלה.

נעמה קסרי. שלומי צ'יקונה,
מברוק. נעמה/שלומי צ'יקונה

ובמקום הראשון, איך לא שוב ענייני הישרדות כי אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם על הסכסוך בין ג'וזי זירה לעינת ארליך, נראה שהשניים לא ממש פתרו את העניינים ביניהם כך שבמהלך חגיגות יום הולדת של חברה משותפת - פרץ ריב בין השניים שהתלהט והתלהט עד שהשניים החליטו לקבוע לקפה וללבן את העניינים ביניהם.

עינת ארליך, ג'וזי זירה. אור גפן,
קחו את הכביסה הביתה. עינת וג'וזי/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully