וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה שווה לחכות: שמלת הכלה השמיימית של סופי טרנר

4.7.2019 / 11:00

סופי טרנר וג'ו ג'ונאס התחתנו כבר לפני שבוע ורק בשעות האחרונות החליטו השניים לפרסם תמונות רשמיות מהיום המרגש. טירה קסומה בפריז, שמלה של לואי ויטון וסלבס מהשורה הראשונה

סופי טרנר, ג'ו ג'ונאס. תמונה רשמית אינסטגרם, צילום מסך
קבלו את החתן והכלה. סופי טרנר וג'ו ג'ונאס/צילום מסך, תמונה רשמית אינסטגרם

בסוף השבוע שעבר שתי חתונות מגה נחשבות נערכו בפריז. האחת של השחקנית הלוהטת זואי קרביץ (בתו של הזמר לני קרביץ) והשנייה של הזוג הכי מדובר בתעשייה בחודשים האחרונים, כוכבת "משחקי הכס" לשעבר סופי טרנר והצלע השיקית מהאחים ג'ונאס, ג'ו. אמה מה, שתי הכלות הצליחו לשמור על חשאיות מוחלטת בכל הנוגע לשמלות שלהן, מה שהוביל אותנו למחשבה על הדיל הידוע - הן מכרו את התמונות הרשמיות למגזין People במיליוני דולרים.

אך כנראה שמיהרנו להסיק כי אנחנו מכירות את הנפשות הפועלות, ומתברר כי כלל לא היה רצון להרוויח עוד מרשרשים מהיום החשוב בחייהם. במקום זה הם החליטו לחכות לטיימינג הנכון וכך, בשעות האחרונות סופי טרנר פרסמה באינסטגרם הרשמי שלה תמונה ראשונה תחת הכיתוב - Mr and mrs Jonas.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

השחקנית הבריטית הצעירה, רק בת 23, בחרה ליום הגדול בשמלת כלולות של לואי ויטון, המותג החביב עליה ביקום ואחרי נישואי בזק בתום טקס הבילבורד לפני חודש בלאס וגאס, החליטה לשים 'אול אין' על השמלה איתה צעדה לחופה בטירה קסומה בפריז.

השמלה הנבחרת נראית ללא ספק כמו פיס מהאגדות. רקמות פרחים מעודנות עם שיבוץ קריסטלים מנצנצים, מפתח וי עמוק בחזה, שרוולים ארוכים שקופים עשוים תחרה ותפוחים באיזור הכתפיים ובחלק התחתון גם כן נרשם נפח בדיוק במידה הנכונה, מה שהעניק מראה נסיכותי אך לא מוגזם.

עוד באותו נושא

רגע לפני העונה האחרונה של "משחקי הכס": הסטייל ההורס של סופי טרנר

לכתבה המלאה

הטוויסט האמיתי בשמלה הגיע באיזור הגב עם המפתח המדויק בחלק העליון אשר היה עשוי מסוג של טפט והמשיך עד הידיים לכדי שרוול קצר עליו מולבשת התחרה בשרוולים. השובל גם כן היה בארוך נהדר וההינומה הקלאסית שבסיומה תחרות פרחים התכתבה באופן מושלם עם השמלה. סאנסה הוכיחה עצמה כל השנה והתעלתה על עצמה עוד יותר ביום הגדול בחייה. מעצב ליין הנשים של ויטון שהיה אחראי על השמלה הנהדרת, ניקולה גסקייה, השוויץ בתמונה מהמדידות: "יפהפייה אמיתית".

ג'ונאס בן ה-29 שגם ידוע בלא מעט לוקים ססגוניים על שטיחים אדומים הלך על מראה קלאסי בחליפת שלושה חלקים ועניבת פפיון. לחתונה הגיעו כצפוי בני המשפחה, מפורסמים לא פחות מהזוג המאושר, הנשואים הטריים ניק ג'ונאס ופריאנקה צ'ופרה שהגיעה בסארי ורוד, אשלי גרהאם עם בן הזוג בשמלה אדומה וסופר סקסית והבסטי מ"משחקי הכס" מייזי וויליאמס בשיער ורוד.

תודות למעצב השיער - כריסטיאן ווד

הגיסה - פריאנקה צ'ופרה בסארי ורוד

אשלי גרהאם עושה את פריז

הבסטי מ"משחקי הכס" - מייזי וויליאמס במסיבת טרום חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully