וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו נכנס באופירה: "את שטן", אסייג: "קח כדור לאיזון"

וואלה! סלבס

3.7.2019 / 15:45

זוכרים איך בנו של ראש הממשלה כתב סטטוס על המגישה, שלא נותרה חייבת? היום, זה קרה פעם נוספת כשברקע הסרט על פרשת אייל גולן - כאשר יאיר נתניהו קרא לאופירה אסייג "צבועה" והיא שלחה אותו לאמו הפסיכולוגית. וואלה! סלבס אין תגובה

יאיר נתניהו. מערכת וואלה! NEWS
לא חוסכים במילים. אופירה אסייג VS יאיר נתניהו/מערכת וואלה! NEWS

בסתיו האחרון, בנו של ראש הממשלה נתניהו, יאיר נתניהו - לא התאפק כשצפה בתכנית הראיונות של אופירה אסייג ואיל ברקוביץ', כשפרסם ברשת סטטוס זועם ואישי במיוחד נגד המגישה עם הפה הגדול, שלטענתו הסיתה נגד אביו. היא בתגובה, איחלה לו שיימצא עבודה, כך שנדמה שהרוחות נרגעו מאז.

קפיצה קטנה לקיץ 2019 וזה קורה שוב, כשאסייג פרסמה באינסטגרם תמונה של יחד עם אייל גולן - זאת בעקבות הסרט של אורלי וגיא ששודר אמש (ג') ועסק בפרשה - לצד הכותרת "מי שמאמין לא מפחד". נתניהו ג'וניור, כך נדמה, עוקב אחרי המגישה באינטוש, כך שלא התאפק וכתב לה כתגובה "אופירע" (כך במקור), "אשכרה מחקת את התגובה שלי? הנה היא שוב: הי אופירע אני עדיין זוכר איך שחטת אותי, ביזית אותי, הלבנת את פני, ושפכת את דמי במשך 2 ימי שישי רצוף בתוכנית הפח שלך בטלוויזיה, לאחר ש'נחשף' שהייתי בפוסיקט לפני 5 שנים. בלבלת את המוח על ניצול נשים ושאני צריך להתנצל וכו'. להקיא מהצביעות שלך!".

מי צודק? רכלו על זה באינסטגרם

אופירה אסייג נגד יאיר נתניהו על רקע פרשת הסרט של אייל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
אופירה אסייג נגד יאיר נתניהו על רקע פרשת הסרט של אייל גולן/צילום מסך, אינסטגרם

לא חשבתם שזה יגמר שם, נכון? כי אסייג לא מוכרת בתור אחת שנותרת חייבת, מה שהפך לקרב תגובות בין השניים. "אייל גולן בנאדם טוב, חבר, תורם בסתר ובגלוי והזמר הכי טוב במדינה והתיק נגדו נסגר גם במשטרה וגם בפרליקטות", כתבה המגישה מהמסך בתגובה לנתניהו, "אייל הכחיש את הסיפורים נגדו בכתבה ואני מאמינה לו. מאחלת לאבא שלך לצאת זכאי בלי לפרק את המדינה, גם המשטרה וגם הפרקליטות מצאו את אביך חשוד בשוחד ואבא שלך מנסה לברוח ממשפט. אי אפשר להאמין למי שרק מנסה לברוח".

"אל תתחמקי צבועה! את שפכת את דמי על הקלטת סתר על זה שהייתי בפוסיקט!", ענה לה בחזרה בנו של ראש הממשלה, "מה הקשר נסגר התיק? למה עלי נפתח תיק על זה? מה עשיתי שבמשך 2 תכניות עשית לי על זה רצח אופי? על ילד בן 22 שהוקלט שיכור מריץ דאחקות עם חברים? חצופה אחת! ותנחשי מי היה איתי שם?! את יודעת את התשובה. להקיא ממך. שטן". אז, הוסיף בפומבי "ואת רגילה לקבל קריירה על סמך רומן עם אלי גוטמן ועל ליקוק לשמאל הקיצוני ויריקה על ימין".

עוד באותו נושא

אייל גולן מי? אורלי וילנאי לא נראית נסערת במיוחד

לכתבה המלאה
אופירה אסייג. רפי דלויה
אין צורך במשברים. אופירה אסייג/רפי דלויה

אופירה, המשיכה מצדה כשכתבה לו שהוא "גיבור רק מאחורי המקלדת, תיזהר על הציפורניים... אבא שלך האחרון שיכול לדבר על רומנים מלפני 20 שנה ושרה יודעת אולי על אחוז קטן מהם וגם ליברמן בראש המעוות שלכם כבר שמאל קיצוני, ממש משפחה בהפרעה... יאיר איזה באסה שיש מרוקאית גאה מדימונה שלא מפחדת מהמשפחה שלך".

בתום עוד כמה התנצחויות גלויות מול כולם, כשבאחת התגובות אסייג אף הזמינה את נתניהו להתארח ולהתווכח איתה מול המצלמות במסגרת תכנית הראיונות שלה עם ברקו, כתבה "יאיר קח כדור אח שלי זה יאזן את הכימיקלים בראש, תתייעץ עם אימא בטוח ה פ ס י כ ו ל ו ג י ת מבינה איך מתאזנים ברגעי משבר". וואו.


וואלה! סלבס חושבת שלפעמים, היא מעדיפה לשמור על זכות השתיקה.

יאיר נתניהו, שרון גל. ניר פקין
מגיב נלהב. יאיר נתניהו/ניר פקין
אופירה אסייג. אלוני מור,
חברים טובים. אייל גולן עם אופירה/אלוני מור
שרה נתניהו. רפי דלויה,
אכן, פסיכולוגית. שרה נתניהו/רפי דלויה
אופירה אסייג. ניר פקין
לא נשארת חייבת. אופירה אסייג/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully