וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטי איינאו תורמת פריט של הקהילה האתיופית

3.7.2019 / 12:21

רגע לפני שפרצו המהומות, הגיעה מלכת היופי במיל' לאירוע להעצמה נשית והחליטה לתרום פריט היקר לליבה שמספר את סיפורה של הקהילה האתיופית. מי אמר נשמה טובה ולא קיבל? וואלה! סלבס פילנתרופית

טיטי איינאו. אפרת ציון ותומר לופשקו,
נדיבה. טיטי/אפרת ציון ותומר לופשקו

את 24 השעות האחרונות נראה שאין מישהו במדינת ישראל שלא ישכח, אחרי הכל - נראה כי מדובר באחת המחאות הגדולות ביותר שידעה מדינת ישראל. בין אם ההתנהגות מוצדקת או לא, אפשר להתווכח לא מעט, אבל נראה שלא נשאר איש אחד שאדיש למצב, גם לא מלכת היופי במיל', טיטי איינאו, שמקדישה במהלך השנה לא מעט זמן על מנת להרצות ולדבר על מצב הקהילה האתיופית.

טיטי איינאו. אור גפן,
תורמת למען נשים./אור גפן

בתחילת השבוע, רגע לפני שהחל גל ההפגנות הגדול ששטף את המדינה, הגיעה איינאו להשקת פרויקט מודל ההשראה הנשי שלי של יעל ברנר פרנקל למען קידום מגזר הנשים בעסקים בישראל ופגשה במקום חברות כמו עדן יוחנן, לירית בלבן, שני גולדשטיין, אירה דולפין ועינת שרוף שהגיעו להתרשם מהפרויקט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טיטי איינאו. אפרת ציון ותומר לופשקו,
התרגשה מהמחווה. טיטי ויעל/אפרת ציון ותומר לופשקו

איינאו, שממש התרגשה מהתמונה שלה - בה היא נראית כמו אופרה ווינפרי - החליטה לתרום למקום פריט יקר ערך לליבה: שטיח שעיצבה בפרויקט התנדבותי בו לקחה חלק, המספר את סיפור עליית יהודי אתיופיה לארץ. טיטי סיפרה כי לא מצאה לו עדיין את המקום הראוי אך ברגע שנכנסה למקום הבינה שלשם הוא שייך. פרנקל מצידה, התרגשה מאד מהמחווה ואמרה שתציב אותו בכניסה.

וואלה! סלבס עדיין מחפשת שטיח מעופף שיעיף אותה לעזאזל.

טיטי איינאו. ניר פקין,
נשמה טובה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully