וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמה קסרי ילדה בת

1.7.2019 / 12:56

אחרי תשעה חודשים שכללו לא מעט אירועים, כותרות ושאר מריבות - השורדת הכי מעניינת על האי הביאה לאוויר העולם את בתה השלישית, כך שכעת היא אמא לשישה ילדים, אם סופרים גם את אלו של בן זוגה. וואלה! סלבס שרדה כדי לספר

נעמה קסרי. ניר פקין
שרדה. נעמה/ניר פקין

נראה שהשורדת, נעמה קסרי, כבר עברה את הכל - מאכילה של דברים מגעילים, ריצה בבוץ ואפילו את הנורא מכל, הדחות ומזימות, ובכל זאת, נראה שאחד הרגעים הקשים אך עם זאת המרגשים ביותר בחייה של כל אישה הוא דווקא הרגע בו היא נכנסת לחדר הלידה ומביאה לאוויר העולם את העובר שנמצא בבטנה. אבל נחשבו מה, גם את זה השורדת ההורסת עברה בשלום. אז תגידו לה מברוק.

נעמה קסרי. אביב חופי
שישה ילדים!/אביב חופי

קסרי, שהגיעה היום (ב') לבית החולים כשהיא מלווה בבעלה, השורד במיל' גל ארז, נכנסה לחדר לידה - שם לאחר מספר שעות של נשיפות, שאיפות, כאבים וכמה צעקות, הגיחה לאוויר העולם בתה הקטנה שתצטרף למשפחה הגדולה הכוללת שלושה ילדים של ארז, אחד שלה ועוד ילד משותף לה ולבעלה. או בחשבון פשוט שיהיה בהצלחה בגידול שישה ילדים.

רגע לפני שנכנסה לחדר הלידה, העלתה קסרי פוסט המרמז על הבאות: "תדעי שאני כאן בשיא כוחי, בשיא נשיותי, בשיא הצלחתי נכון לרגע זה ומוכנה להעביר אלייך את כל הכלים שיובילו אותך בין כל השבילים והדרכים".

וואלה! סלבס הפסיקה לספור את הילדים שלה אחרי העשירי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
נעמה קסרי. אור גפן,
עוד בת לחבורה/אור גפן
נעמה קסרי. אביב חופי
כאן גרים בכיף/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully