וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: ההיריון שכל המדינה תדבר עליו

21.6.2019 / 0:01

בזמן שמגי אזרזר חגגה במסיבת רווקות לוהטת במיוחד, אגם רודברג צהלה בטקס חינה מסורתי מרים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

בר רפאלי/מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם חדשות לא ממש טובות זאת לאחר שוואלה! סלבס חשפה כי היחסים בין השף הלוהט, טום אביב, ואושיית הרשת בת ה-18, גל גברעם, עלו על שרטון כך שבימים אלו חברים יודעים לספר כי הפרידה קרובה מתמיד. טוב היא תמיד יכולה להתנחם בפחמימות, רק לא שלו

גל גברעם, טום אביב. מערכת וואלה! NEWS
כבר לא לוהט במטבח. טום וגל/מערכת וואלה! NEWS

קדימה למקום הרביעי, שם עם בשורות קצת יותק טובות, כי נראה שאחרי נתק ארוך במיוחד ואין ספור ראיונות בהם סיפרה כי אבי בנה לא מוכן להכיר בו, כעת נטלי דדון ועמית פרליס לא רק חוזרים לדבר - הוא גם מבלה במסיבת ההפתעה שהכינו לה החברים לרגל יום הולדתה ומרים איתה צ'ייסרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נטלי דדון. ניר פקין
לחייכם! נטלי ועמית/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין בגזרת החדשות הטובות כי אחרי שכבר התארסה ונפרדה, הפעם נראה שאגם רודברג הולכת עד הסוף וממש היום היא תצעד אל עבר החופה לא לפני שהיא הרימה לעצמה טקס חינה מסורתי, כזה עם המון מתוקים, ארבע מערכות לבוש, בל אגם אחת שהרימה לקהל השמח ואפילו בובה בדמות גמל.

אגם רודברג. יחצ, צילום מסך
מברוק עלייק! אגם ודור/צילום מסך, יחצ

אל המקום השני והמכובד מגיעות עוד חדשות טובות כי ממש באותו יום בו חגגה רודברג את החינה שלה, מגי אזרזר חגגה את מסיבת הרווקות שלה במלון אינדיגו ברמת גן כשלצידה דנה פרידר ומירב פלדמן שהגיעו להרים לה עם שלל אביזרים ומתנפחים שמילאו את הבריכה שעל גג המלון.

מגי אזרזר. ניר פקין
באה להרים. מגי/ניר פקין

ובמקום הראשון, ובמקום הראשון, איך לא ההיריון שכולם ידברו עליו עוד שבועות ארוכים - זה של בר רפאלי כמובן, שהודיעה שהיא ועדי עזרא מצפים לבייבי שלישי בדרך די מקורית בעזרת הספק חבר ספק נמסיס, אסי עזר.

בר רפאלי בחודש רביעי בבגד ים במהלך חופשה בתאילנד בהריון שני מאי 2017. אינסטגרם, צילום מסך
ההיריון שכולם ידברו עליו. בר/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully