וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט או שרית חדד: איזה כוכב הייתם שמחים לבחון בבגד ים?

וואלה! סלבס

22.6.2019 / 0:37

כבר ראיתם את נטע אלחמיסטר ומייקל לואיס מבלים עשרות פעמים תחת השמש כשהם נטולי חולצה - לכן וואלה! סלבס רוצנה לשמוע מכם מי המפורסם הישראלי שהייתם שמחים שייתפס בקיץ הנוכחי בעדשת הפפראצי בביקיני או בוקסר: עידו רוזנבלום, קובי מרימי או דווקא אילנית לוי? בחרו

יש כמה מפורסמים סופר נוצצים בביצת הבידור הישראלית, שכבר הספקתם לראות בלי חולצה פעם, פעמיים, כמה עשרות פעמים. אבל אין מה לומר, לא כולם הם רוסלנה רודינה או מייקל לואיס, אפילו לא פנינה רוזנבלום (שאוהבת להשוויץ בגוף החטוב בבגד ים) - כך שסביר להניח שלא תראו אותם מפרגנים בתמונה בלי המון בד לגוף ברשתות החברתיות. וחבל.

רכלו על הסלבס בחוף הים באינסטוש

אילוסטרציה סקר ביקיני סלבס 2019. מערכת וואלה! NEWS
מי פנוי בחוף גורדון?/מערכת וואלה! NEWS

לכבוד סיום עונת האביב ופתיחת קיץ 2019 הרשמית בהחלט בסוף השבוע הנוכחי, וואלה! סלבס החליטה לאתגר אתכם בנסיון לבחור ולקבוע אל מי מכוכבי תעשיית הבידור הייתם רוצים שמלכת הרכילות תשלח את צלם הפפראצי המציק, אם יגיע לחוף הים. הסיבה: כדי שתוכלו לבחון תמונות של הישראלי המפורסם בבגד ים, ביקיני של שני חלקים או מכנסוני בוקסר שובבים בהתאמה, רק כי עוד לא ממש ראיתם כזה בעבר.

האם מדובר בנינט טייב, שנתנה עד כה הצצות בודדות לבילוי שלה תחת השמש, איש החדשות המעונב דני קושמרו או שרית חדד שלא נתפסה בעדשה כשהיא מורחת מקדם הגנה? אולי בכלל בא לכם לבחון את אילנית לוי משתזפת עם הילדודס, עידו רוזנבלום בתחתוני ספידו זעירים או את קובי מרימי המסתורי, כשהוא מרים עם ארטיק מול הגלים? זה הזמן להתלבט, להחליט ולקבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully