וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר מוכיח שהוא עדיין נשמה טובה

צילום: ספלאש

18.6.2019 / 11:40

הזמר המוכשר עצר לקנות כמה דברים טעימים בתחנת דלק רגע לפני שהוא עולה על המטוס הפרטינ שלו, ולא שכח לתרום קצת מזומנים להומלס שישב מחוץ למקום. וואלה! סלבס רוטשילד

ג'סטין ביבר. splash
תגיד, זה הומלס?/splash

לא מעט דברים רעים נאמרו על ג'סטין ביבר בשנים האחרונות - מתקרית הביצים המפורסמת על דלת השכן שלו ועד לתקרית השתן בדלי. כל זאת לצד עשרות פעמים בהן הונפה האצבע המשולשת שלו אל עבר צלמי הפפראצי דרך דריסה של צלם מסכן ועד להופעה הכי מאכזבת בעולם שהתרחשה ממש כאן בארץ הקודש במהלכה הוא הופיע כשמסטיק בפיו לאורך כל ההופעה. אבל מה שכן, נראה שבזמר האבוד עדיין נשארה נשמה טובה. או שמה הכל לצורך יחסי ציבור?

בואו לרכל על המעשה הטוב של ג'סטין באינסטגרם

ג'סטין ביבר. splash
רגע, נזרוק לו כמה ג'ובות/splash

ביבר, שהיה בדרכו לשדה התעופה - שם המתין לו המטוס הפרטי (לא חשבתם שהוא יטוס במחלקת תיירים, נכון?) עצר בדרכו בתחנת דלק על מנת למלא את הכיסים בממתקים וחטיפים טעימים, כך שרגע לפני שעזב את המקום, בעודו יוצא מהחנות, הבחין הזמר הנשוי בהומלס ששוכב מחוץ לחנות.

לא ברור אם אלו צלמי הפפראצי שעמדו במקום ותיעדו כל רגע או שמא הנשמה הטובה של ג'סטין, כך או כך - הוא לא ויתר על מחווה של רצון טוב ועל הזדמנות להוכיח שהוא עדיין אותו ילד טוב מאוסטרליה, שלף 40 דולרים (!!) מכיסו, התכופף אל עבר הבחור ששכב על הרצפה והושיט לו את הכסף. איזה בונבון.

כשוואלה! סלבס רוצה לשחק אותה נשמה טובה היא פשוט חולקת את החומוס שלה עם החברים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'סטין ביבר. splash
אתם מצלמים את זה?/splash
ג'סטין ביבר. splash
יאללה, עשיתי את המצווה השבועית/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully