וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי מימון אוכלת המבורגר רק כשהיא בבגד ים!

22.6.2019 / 0:15

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, גפן ברקאי בלי חולצה. מאלומה בלי חולצה. נעמי קמפבל בלי חולצה (ומכנסיים). ורק אופירה אסייג מזיעה. וואלה! סלבס עממית

שאריקה מדגימה איך להשתמש בבגד הים שלה (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל דנה איטרנשיונל קונה במכולת. איל ברקוביץ' עומד בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון וגלית גוטמן - גם היא עובדת עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 22/6/19. אינסטגרם, צילום מסך
שאקירה/צילום מסך, אינסטגרם

הקיץ הגיע ואיתו גם בגדי הים המוגזמים של אלה שרוצות להוציא לכולם את העיניים על החוף. למשל, שאקירה, שעד שכבר יכולה לנוח מהענטוזים וריקודי הבטן שלה - החליטה להתפאר בביקיני ורדרד שכל כולו פרנזים, כך שגם מי שלא ידע שהזמרת יודעת להזיז את הגוף המושלם, יעניק לה תשומת לב... או לא יבין למה התחפשה לסוג של #מדוזה זרחנית.

עוד באותו נושא

המפורסמים מדגימים איך לחגוג בשבועות... בעירום

לכתבה המלאה
רק נראה נוצץ 22/6/19. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ 22/6/19/צילום מסך, אינסטגרם
רק נראה נוצץ 22/6/19. אינסטגרם, צילום מסך
שירי מימון/צילום מסך, אינסטגרם

הקיץ הגיע ואיתו גם כל אלה שעמלו קשה במהלך החורף על מנת לשמור על פיגורה הדוקה, שסוף כל סוף יכולים להתפאר במה שהטבע וכמה שעות של אירובי-ריצה-קפיצה נתנו להם. עם זאת, שירי מימון לא דופקת למאמן האישי חשבון, כך שאם כבר הסירה את הבגדים לטובת בגד חוף לוהט, גם תאכל המבורגר או צ'יפס שמנוני שלא נגעו בחול. #ושכולם_יקפצו

רק נראה נוצץ 22/6/19. אינסטגרם, צילום מסך
גפן ברקאי/צילום מסך, אינסטגרם

הקיץ הגיע ואיתו גם התמונות הנוגות בשעת שקיעה. גפן ברקאי, עם זאת, שדרג את הקלישאות לרמת אמנות של ממש בתמונה שלו טובל במים ולא מתבונן למצלמה - על רקע השמש שנושקת לים בגוון #פנתר_ורוד. קלאסה.

רק נראה נוצץ 22/6/19. אינסטגרם, צילום מסך
נעמי קמפבל/צילום מסך, אינסטגרם

הקיץ הגיע ואיתו גם אלה שרוצים להימנע מ#פסי_שיזוף מציקים, כי למה שהעור הענוג שעל הגוף לא יהיה כולו באותו הגוון. קחו לדוגמה את הטופמודל נעמי קמפבל, שלא רק הסירה את החלק העליון במהלך טיול בדיונות שבו חשה כמו ציפור מדבר, אלא כנראה גם החוטיני שהתכווץ בכביסה. מקדם הגנה כלול?

רק נראה נוצץ 22/6/19. אינסטגרם, צילום מסך
אופירה אסייג/צילום מסך, אינסטגרם

הקיץ הגיע ואיתו גם אלה שלא מוותרים על המאמץ גם ביום שרב, כי #היופי_כואב כמו אמרה פעם דיווה... או לפחות מיוזע, כמו אופירה אסייג. כן, זו המגישה עם הפה הגדול שמותחת הכל ומשוויצה בתוצאות, תודה לאל על המזגן.

רק נראה נוצץ 22/6/19. אינסטגרם, צילום מסך
מאלומה/צילום מסך, אינסטגרם

הקיץ הגיע ואיתו גם אלה שלמרות תחושת ההתערטלות הכללית, לא מזניחים גם איברים בגופם שאינם נראים על ידי גורמים חיצוניים. כמו השיניים או החניכיים של הפופסטאר הלטיני מאלומה, שזוכות לטיפול כאילו היו הקוביות בבטן או השיער שעל ראשו השובב. רק שאלה, למה הברז שלו #כל_כך_גדול?

רק נראה נוצץ 22/6/19. אינסטגרם, צילום מסך
הספייס גירלז עם אדל/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: הקיץ הגיע ואיתו גם תחליף לפוש ספייס המקורית של הספייס גירלז? כי משום מה, אדל החליטה להתלבש בזמן הזה, פחות או יותר כמו סבתא של בנות התבלין, שאינו צעירות כפי שהיו בימים ההם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully