וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפיקה שקברה לה: אירית רחמים VS קורל סימנוביץ'

15.6.2019 / 1:01

קשה להיות מפורסם, כזה שצריך להתגנדר ולהדהים בכל פעם מחדש - אך לא תמיד כולם מצליחים לעמוד במשימה. הפעם, פנינה רוזנבלום היא אם הכלה קלאסית והאם סנדרה רינגלר יודעת לעשות סטיילינג? צפו. וואלה! סלבס ג'ואן ריברס

צהוב זה השחור החדש, 15 ביוני 2019

בואו נשים את הקלפים על השולחן: לא כולם התברכו בחוש סטייל מפותח. אך כשאתם יוצאים מהבית סביר להניח שלא יתעדו את הלוק הקשה שהרכבתם לכם, אך הסלבס לעומת זאת - ככל הנראה יאלצו להכות על חטא.

בטוח שגם לכם קורה שאתם מעלעלים בדפי המגזין, בוחנים את עמודי האינסטגרם של המפורסמים או נתקלים בתמונה של אושיה שאתם ממש אוהבים - אז היושבים במערכת וואלה! NEWS החליטו שהגיע הזמן לומר את כל מה שעובר בראשכם ופשוט לא העזתם לפלוט, טוב נו, אולי קצת יותר מזה. בכל שבוע יבחרו כמה לוקים שנלבשו על ידי מיטב הסלבס מארץ הקודש ומהעולם ו"יזכו" לברכות, הערות והארות מצד מומחי המערכת: ליהי עטר בכר, אמיר צומר ואדם סרור.

איזה לוק הכי מזעזע לטעמכם? רכלו בפייס של וואלה! סלבס

מאיה ורטהיימר. בר כהן, פיור פרודקשינס,
מאיה ורטהיימר/בר כהן, פיור פרודקשינס

רוצים עוד לוקים? עקבו אחרי וואלה! סלבס באינסטוש

הפעם, אירית רחמים וקורל סימנוביץ' לבשו פחות או יותר את אותה שמלה לחתונה של חן רוזנבלום, בעוד שאם הכלה, פנינה רוזנבלום, לבשה נצנצים שכנראה גרמו לאנשים להאמין שהיא זו שמתחתנת (שוב). טום אביב הגיע למסיבת שבועות בחליפה ספורטיבית מושלמת, פחות או יותר כמו הלוק של מאיה ורטהיימר, שממצבת את עצמה כפאשניסטה... מה שקשה לומר על סנדרה רינגלר והאוברול הכתום. צפו, חשבו ובחרו את המראה שהכי עשה לכם את זה.

עוד באותו נושא

אחותי, אביבה תבורי במכנסונים שפשוט אסור ללבוש!

לכתבה המלאה
סנדרה רינגלר. אביב חופי
סנדרה רינגלר/אביב חופי
פנינה רוזנבלום. רפי דלויה
פנינה רוזנבלום עם בתה חן/רפי דלויה
אירית רחמים. רפי דלויה
אירית רחמים/רפי דלויה
קורל סימנוביץ'. רפי דלויה
קורל סימנוביץ'/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully