וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה גרוצקי מציגה חבר חדש וטעים במיוחד

12.6.2019 / 15:31

פרסום ראשון: שנתיים אחרי שהודיעה על גירושים מבעלה ואבי בתה, מגישת הטלוויזיה הלוהטת אוחזת בחבר חדש, לוהט ודי מסודר. "היא בעננים", מגלים חברים קרובים של דנה גרוצקי. וואלה! סלבס לבבות

דנה גרוצקי. ניר פקין
אחרי שנתיים. דנה גרוצקי/ניר פקין

רק לפני שנתיים רעדה תעשייה שלמה כשמגישת החדשות הלוהטות, דנה גרוצקי, הודיעה שהיא ובעלה, חיים שטרן, החליטו להתגרש אחרי שלוש וחצי שנות נישואים וילדה מתוקה אחת. לא עבר זמן רב עד שהכביסה המלוכלכת של השניים יצאה לאתרי הרכילות כשנטען ששטרן גרר את אם בתו לבית משפט בדרישה שלא תעלה תמונות של הילדה הקטנה.

דנה גרוצקי. שוקה כהן
כבר לא רווקה/שוקה כהן

לאחרונה השניים הגיעו לפשרה בבית משפט לענייני משפחה, כך שהיום (ד') וואלה! סלבס שמחה לבשר לכם שהבלונדה ההורסת המשיכה הלאה. כן, זה אמנם לקח לה שנתיים, אבל נראה שההמתנה השתלמה כי על פי מקורבים לגרוצקי, "היא מאוהבת ובעננים כמו שהרבה זמן לא הייתה", סיפרו לוואלה! סלבס.

אז מי הבחור בר המזל? מדובר באסף ליס, בן 41, שמגיע מעולם המסעדנות וחולש על אימפריה של קולינריה - כך שבין המסעדות שנמצאות בבעלותו אפשר למצוא מסעדות יוקרתיות ונחשבות כמו "משייה", "קיטשן מרקט" ו"אונזה". השניים, כך מספרים מקורבים, הכירו דרך חברים משותפים לפני מספר חודשים ומאז האהבה בין השניים פורחת. שיהיה בהצלחה.


וואלה! סלבס תמיד חלמה על בעל שיש לו מסעדות, היא תסתפק בפיצריה.

עוד באותו נושא

נחשו איך דנה גרוצקי מתגברת על האקס!

לכתבה המלאה
אסף ליס. צילום מסך
הגבר המאושר. אסף ליס/צילום מסך
אסף ליס. צילום מסך
שיהיה בהצלחה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully