וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: כשאופירה אסייג התרגשה עד דמעות

14.6.2019 / 2:01

בזמן שמוש בן ארי הציע נישואים לחברה הצעירה שלו, אילנית לוי ואופירה אסייג הצטלמו לפרויקט הגאווה המיוחד של וואלה! סלבס - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה 14.6.19

את המצעד נפתח עם הצעת נישואים מפתיעה במיוחד, זאת לאחר שמוש בן ארי, בן ה-48, החליט שהוא מספיק מאוהב בחברה שלו, ג'ני זבישה, בת ה-23, על מנת לכרוע ברך ולהציע לה נישואים. עכשיו אתם מוזמנים לעשות את חישוב פער הגילאים לבד.

מוש בן ארי התארס. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל! מוש וג'ני/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא עוד זוג שיצעד בקרוב לחופה - מגי אזרזר וקותי סבג - אבל בינתיים הם ערכו הכנה לאירוע המרגש כשהרימו מסיבת חינה שללא ספק הייתה יכולה לבלבל את האורחים שתהו אם הגיעו לחתונה עצמה, ככה זה שהכלה מחליפה שלושה אאוטפיטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חינה קותי סבג, מגי אזרזר. ערן קליגר,
קולולו! מגי וקותי/ערן קליגר

הגענו כבר למקום השלישי, שם, כמה מפתיע, עוד חתונה אלא הפעם זו כזו שנערכה בהפתעה לפחות עבור החתן, אסי ישראלוף, שהיה בטוח שהוא בסך הכל נוסע לחופשת בטן-גב עם חבריו הטובים בקפריסין רק בשביל לגלות שאשתו האהובה הפתיעה אותו בטקס חידוש נדרים.

אסי ישראלוף. רני רהב,
סורפרייז! אסי ואפרת/רני רהב

אל המקום השני והמכובד מגיע זוג שאמנם לא שרד את המהמורות של הזוגיות, ולא רק זה - הם גם מעדיפים שלא ממש להיתקל אחד בשנייה, אבל מה קורה כשאייל גולן מגיע להופיע בחתונה של הבת של פנינה רוזנבלום בזמן שרוסלנה רודינה מגיעה כאחת האורחות? כלום. פשוט כלום.

פנינה רוזנבלום. רפי דלויה
בא להרים. פנינה ואייל/רפי דלויה

ובמקום הראשון, איך לא, כמיטב המסורת, פרויקט הגאווה השנתי של וואלה! סלבס שוב תופס את הכותרות כשהפעם אלו הם אילנית לוי, אופירה אסייג, טום אביב, נועה קירל, סטפן, סקאזי ומאיה בוסקילה שלוקחים בפרויקט החשוב תחת הכותרת כולנו שונים, כולנו שווים. חג גאווה שמח ותצאו להרים ברחובות.

אופירה אסייג. אלעד מלכה, מערכת וואלה!
אופירה אסייג בפרויקט המיוחד של וואלה! סלבס/מערכת וואלה!, אלעד מלכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully