וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל צבעי הקשת: מי הכוכב הישראלי הגאה שהכי מרים לכם?

15.6.2019 / 1:34

הם יפים, הם מפורסמים והם גאים, מאוד: תעשיית הבידור מלאה בכוכבים הומואים, לסביות, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים - אבל וואלה! סלבס רוצה שתבחרו מי האישיות הנוצצת שהכי מרגשת אתכם בשנת 2019? הצביעו

צילום: ניב אהרונסון עריכה: איתי עמרם

אם מבחינת מדינת ישראל לקהילת הלהט"ב - ההומואים, הלסביות, הטרנסג'דרים והביסקסואלים עוד אין שוויון מלא אל מול החוק - אז בתעשיית הבידור הצבעונית? נדמה שחברי הקהילה מתקבלים באהבה ובחיבוק גדול. לא רק כאלה שעוסקים במלאכה מאחורי הקלעים של הביצה, אלא גם בפרונט ובכל תחום: בין עולם האופנה, תעשיית הטלוויזיה ובתקשורת, כולל כמה נציגים בולטים בהחלט, שכולם, אבל כולם אוהבים לאהוב.

היו פורצי דרך כמו מיקי בוגנים ודנה אינטרנשיונל, שהציגו בפני הקהל הישראלי דמויות שונות וגאות בהחלט. אחר כך, הגיעו גם אושיות כמו אסי עזר, מושיק גלאמין והראל סקעת שלא התביישו בכך שנולדו גייז וכיום, גם הדור הצעיר דוגמת השחקנית ג'וי ריגר, בל אגם או טום באום לא מתבלבלים לפני שהם מדברים על העדפתם המינית שאינה "סטרייטית", מבלי לעשות מהעניין ביג דיל. הרי כולם שונים וכולם שווים, לא? אז תרגעו.

לרגל אירועי הגאווה בארץ, וואלה! סלבס מחבקת את הכוכבים המשתייכים לקהילה הלהט"בית, כמו קורין אלאל, נדב בורנשטיין או סתיו סטרשקו ומבקשת מכם לחשוב ולבחור - מי הכוכב הגאה שהכי מרגש אתכם, הכי מלהיב אתכם, הכי מרים לכם? קדימה, זה הזמן להצביע בכל צבעי הקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully