וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר יגנוב מהעשירים למען העניים

12.6.2019 / 13:29

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, הכוכב הגאה יהפוך בחג החנוכה הקרוב לאחד מגיבורי האגדות האהובים ביותר - בהפקת חנוכה צבעונית במיוחד שבה רן דנקר יגנוב מהעשירים על מנת לתת לעניים. וואלה! סלבס ג'ון הקטן

רן דנקר. שוקה כהן
השנה שלו. רן דנקר/שוקה כהן

נראה שרן דנקר החליט השנה לחזור לחייכם ובגדול, כך שאם בשנה האחרונה הוא הצטלם לסדרה חדשה, כתב שירים והעלה מופע חדש ולהופיע במצעד הגאווה בירושלים, הרי שעכשיו הוא קוטף עוד תפקיד נחשק, שעליו חולמים לא מעט שחקנים, כשהוא חוזר לבמות בהפקת חנוכה ססגונית ומרהיבה - בה הוא יגלם את לא אחר מאשר גיבור הילדים האהוב והנודע, רובין הוד, הזכור לכולם מהאגדות.

בואו לרכל על הליהוק של רן דנקר באינסטגרם של וואלה! סלבס

רן דנקר. ראובן קסטרו
קשוח/ראובן קסטרו

לוואלה! סלבס נודע כי בימים האחרונים נחתם חוזה בין הפקת המחזמר לבין זוהר יעקובסון, הסוכנת של דנקר, במסגרתו יגלם השחקן הגאה את הגיבור הגדול והמפורסם שגונב מהעשירים רק בשביל לתת את השלל לעניים של העיר נוטינגהאם. "היו לא מעט מועמדים לתפקיד", סיפר מקורב להפקה, "אבל דנקר היה מושלם לתפקיד הן מבחינת המראה שלו והן מבחינת מה שהוא משדר".

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון שימנעו מדנקר לככב על הבמה, בקרוב מאוד יחלו החזרות - כך שבימים אלו עדיין מחפשים עבור שחקנים נוספים שישחקו לצד השחקן המסוקס.


וואלה! סלבס גונבת פחמימות מהשכנים, סתם בשביל הכיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רן דנקר. אלירן אביטל ויניב כהן,
בקרוב על הבמות/אלירן אביטל ויניב כהן
רן דנקר. רפי דלויה
לא רק זמר/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully