וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אופירה אסייג כבר לא רווקה לוהטת

7.6.2019 / 0:05

בזמן שאופירה אסייג החליטה להודיע לעולם על קאמבק לבעלה, גילה אלמגור חגגה חתונה בהפתעה לבעלה ב-56 השנים האחרונות - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, בואו נתחיל

הרשימה אופירה רווקה/מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם קצת אבק כוכבים משנות ה-90 כי הגברת שרה ג'סיקה פרקר, הידועה יותר כקארי בראדשו, נחתה בארץ הקודש ולא ויתרה על שום יעד פופולרי - ממלון יוקרתי במרכז תל אביב דרך פאב טרנדי ומפורסם ועד לתפילה לכותל.

שרה ג'סיקה פרקר בתל אביב. אור גפן, מערכת וואלה!
מרימה בתל אביב. שרה/מערכת וואלה!, אור גפן

קדימה למקום הרביעי, שם עוד טיול ברחבי מדינת ישראל - אז אם אתם רואים בסוף השבוע קראוון גדול ומפואר, יש סיכוי שבפנים יושבים להם בנחת ובכיף אייל גולן, דניאל גרינברג והחברים הטובים שיצאו לטיול קראוונים חובק ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אייל גולן, דניאל גרינברג. ניר פקין
אפשר טרמפ? אייל ודניאל/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא זוג נוסף שכבר לא יערוך טיולים מסביב לארץ ככה זה שעמרי רוטברד ושיר ביטון מחליטים אחרי 10 שנים ושני ילדים לפרק את החבילה ולהיפרד כידידים, זאת לאחר שהכירו בתכנית הריאליטי "הכוכב הבא".

שיר ביטון ועומרי רוטברד. ניר פקין
בימים טובים יותר. עמרי ושיר/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיע זוג שדווקא שרד את כל המהמורות והמכשולים שיש לתעשיית הבידור להציע ולא רק זה - הם התחתנו. שוב. בפעם הרביעית ועוד בהפתעה, זו כנראה השיטה המיוחדת של גילה אלמגור לשמור על קצת אקשן בחיי הנישואים.

גילה אלמגור. תמונות גולשים
פעם רביעית. גילה ויעקב/תמונות גולשים

ובמקום הראשון, איך לא, הקאמבק שעשה לכולם טוב על הלב זאת לאחר שאופירה אסייג הבינה שהיא ובעלה, גילי מנקין, לא ויתרו על האהבה שלהם ומעדיפים לעשות שלום בית, כך שלאחר כמעט שמונה חודשים - היא הודיעה שהיא ובעלה חוזרים האחד לזרועות השנייה.

אופירה אסייג. אלירן אביטל, רפי דלויה
כבר לא רווקה. אופירה/רפי דלויה, אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully